تقدیر از شهدای مدافع سلامت در هفته دوم لیگ برتر به مناسبت روز پزشک

سازمان لیگ فوتبال ایران روز پزشک را به تمامی پزشکان بخصوص پزشکان فعال در عرصه فوتبال و تمامی اعضای کادر درمان تیم ها تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: اول شهریور به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است و به همین مناسبت در رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهدشد.

متن تبریک سازمان لیگ به مناسبت روز پزشک نیز به شرح زیر است:

اول شهریور سالروز تولد طبیب برجسته ایرانی و نامدار جهانی، حکیم ابوعلی سینا، نقطه عطفی است تا ‏تلاش های ارزنده کادر درمان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.‏
این روز تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‏وم عرفت است که فرزندان این خاک و بوم به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری و ‏مصدومیت را از جان انسان ها دور می کنند.‏
امروز کادر درمان، مدافعان سلامت  هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه پهلوانی، در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستاده‌اند و لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.
در این روزهای کرونایی کادر درمان برای حفظ سلامت و جان انسان ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می گذارند، خانواده بزرگ فوتبال همچون سایر اقشار جامعه برخود لازم می داند که قدردان و سپاسگزار زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر این عزیزان باشد.
‏کادر درمان در حوزه ورزش به خصوص رشته پرمخاطب فوتبال نقش بسزایی در حفظ سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش در این روزهای سخت کرونایی دارند.
قدردان تمامی عشق، زحمات و از خودگذشتگی‌های شما هستیم. ‏

بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر اعلام شد
قهرمانی ورزشکار ۴۷ ساله در لیگ برتر دوچرخه سواری
گولیسیانی: ۴ تیم در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند

انتهای پیام/