تلاش باشگاه های بزرگ اروپا برای جذب ستاره آلمانی

باشگاه های بزرگ اروپا برای جذب ستاره آلمانی تلاش زیادی میکنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،قرارداد آنتونیو رودیگر با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده است. این مدافع آلمانی حالا وارد هفته‌های ‌پایانی قراردادش با چلسی شده اما هنوز آینده او با ابهام روبه‌رو است.

گزارش‌ها در ماه‌های گذشته حاکی از آن بود که تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس همگی خواهان جذب او هستند که در تابستان سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد.

با این حال اخیراً گفته شد که به دلیل دستمزد درخواستیِ بالای رودیگر، رئال مادرید از جذب این بازیکن منصرف شده است. همچنین بارسا هم تمرکز خود را روی به‌خدمت گرفتن دو مدافع دیگر چلسی یعنی آندریاس کریستنسن و سزار آسپلیکوئتا قرار داد.‌ از طرفی بایرن مونیخ و یوونتوس نیز دیگر تمایل چندانی به ادامه مذاکرات برای جذب رودیگر نشان ندادند.

رئال مادرید اما با وجود نتایج فوق العاده‌ای که در هفته‌های اخیر کسب کرده، در خط دفاعی متزلزل نشان داده و گزارش‌ها در اسپانیا حکایت از آن دارد که کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته در تابستان یک مدافع خوب جذب کند. در همین راستا ESPN اکنون مدعی شده که باشگاه اسپانیایی دوباره به کورس رقابت برای جذب آنتونیو رودیگر بازگشته و آنها مذاکرات جدید خود را برای جذب این مدافع آلمانی آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال چلسی و کریستال‌پالاس+فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال رئال مادرید – چلسی+فیلم
معرفی 300 باشگاه برتر جهان| چلسی بهترین شد/سرخابی‌ها در رده ششم و هشتم آسیا

انتهای پیام/