تلاش فدراسیون کاراته برای جذب حامیان مالی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، «وحید مومنی» اظهار داشت: لیگ جهانی ترکیه از 27 خرداد ماه آغاز می شود که تیم کشورمان با قدرت در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
وی افزود: بزودی نشستی با سرمربیان تیم های ملی خواهیم داشت تا نفرات اعزامی به این رویداد مشخص شوند.
مومنی در خصوص سایر مسابقات سال 2019 که همگی دارای امتیاز فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک هستند، توضیح داد: در خرداد ماه مسابقات چین و کانادا، در تیر ماه رقابت های آسیایی بزرگسالان در ازبکستان، در شهریور ماه پیکارهای ژاپن و شیلی، در مهر ماه مسابقه در روسیه و در آذر ماه نیز پیکارهای اسپانیا را پیش رو داریم.
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، گفت: با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و با جذب حامیان مالی تلاش داریم تا مقدمات حضور کاراته کاهای کشورمان را تا حد امکان در رویدادهای سال 2019 میلادی فراهم کنیم تا بتوانیم سهمیه لازم را برای حضور در المپیک 2020 توکیو کسب کنیم.
وی همچنین در مورد برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ زنان و مردان در یک سالن، گفت: تعداد مسابقات اندک بود و فاصله زمانی مناسبی برای برگزاری هر 2 لیگ داشتیم.
مومنی ادامه داد: تاکنون اختتامیه مناسبی در شان بانوان کاراته ایران برگزار نشده بود و گمان می برم که امسال به خوبی مراسم اختتامیه انجام شد.

منبع: ایرنا