تمام انتظارات سر مربی آبی های مدعی

سرمربی تیم فوتبال چلسی از مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در بازی های پیش روی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قطعی کردن کسب سهمیه لیگ قهرمانان و البته برتری در فینال جام حذفی مقابل لیورپول، مهم‌ترین اهداف چلسی تا پایان فصل دشوار و پرحادثه جاری خواهند بود. در آستانه دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر، توماس توخل در نشست خبری حضور یافته و مدعی شد هنگام حضور در تیمی مانند چلسی باید بدانید که انتظارات زیادی از شما وجود دارد.

توماس توخل گفت: “ما تا پایان فصل برای رسیدن به اهداف خود سخت مبارزه خواهیم کرد. ما در یک بازه زمانی کوتاه در دو هفته آینده چهار بازی حیاتی مقابل آرسنال، وستهام، منچستریونایتد و اورتون در پیش داریم که دو تا در خانه و دو دیدار در زمین حریفان برگزار می‌شود. مسابقات مهمی با توجه به اهداف خود باید برگزار کنیم.

ما می‌خواهیم فردا دوباره یک بازی فیزیکی انجام داده و دوباره از تیم خواسته‌های زیادی داشته باشیم. قبول دارم که این خواسته برای همه بسیار سخت و چالش برانگیز است، اما در عین حال این چیزی است که هنگام انتقال به چلسی برای شما رخ می‌دهد. ما اهداف ویژه‌ای داشته و می‌خواهیم گروه خاصی باشیم.

شرایط جورجینیو؟ او در این فصل مصدوم بود، اما برای تیم فداکاری کرده و به میدن رفت. فکر کنم شما هرگز نمی‌توانید فشار زیاد بازی برای تیم ملی و  کشوری مانند ایتالیا را دست کم بگیرید. انتظارات پس از موفقیت بزرگی مانند قهرمانی در یورو زیاد است و من فکر می‌کنم جورجینیو واقعا فشار زیادی را در این فصل تحمل کرد.

گاهی اوقات و پس از موفقیت‌های بزرگ، ادامه راه بسیار دشوار است و او به‌طور طبیعی مسئولیت زیادی را بر دوش خود می‌گذارد. من عاشق جورجی هستم و من می‌دانم که خودش هم این را ‌می‌داند. او باید کاملا سرحال باشد تا بتواند تاثیر همیشگی خود را نشان دهد. جورجینیو از نظر روحی و جسمی در حال حاضر در سرحال‌ترین شرایط ممکن نبوده و البته مقصر این وضعیت نیست.”
انتهاییام/