تمجید سرمربی بارسلونا از ستاره تیمش!

بارسلونا با تک گل روبرت لواندوفسکی موفق به شکست ختافه شد و فلیک مهاجم لهستانی را بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر دانست.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه بارسلونا با هدایت هانسی فلیک موفق شد در هفته هفتم لالیگا با تک گل روبرت لواندوفسکی ختافه را ۱-۰ شکست دهد. این پیروزی، روند موفقیت‌های متوالی بارسلونا را ادامه داد و اختلاف این تیم صدرنشین را با رئال مادرید به ۴ امتیاز رساند.

هانسی فلیک در کنفرانس خبری پس از بازی از عملکرد لواندوفسکی که زننده تک گل بازی بود، تمجید کرد و او را یکی از بهترین مهاجمان دهه اخیر فوتبال جهان خواند. فلیک در این باره گفت: «لواندوفسکی بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر است. او همیشه در جلوی دروازه حاضر است و وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد.»

فلیک همچنین از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: «تیم ما به معنای واقعی کلمه در میدان جنگید. به بازیکنانم و هواداران که تمام تلاش خود را کردند، افتخار می‌کنم.»

سرمربی بارسلونا به عملکرد لامین یامال، ستاره جوان تیم نیز اشاره کرد و از حرکت‌های منحصربه‌فرد او تمجید کرد: «یامال منحصر به فرد است و هواداران را به وجد می‌آورد و باید از او و دیگر جوانان تیم به خوبی محافظت کنیم.»

در پاسخ به اخبار جذب وویچخ شچنسنی، فلیک با دفاع از اینیاکی پنیا، دروازه‌بان جوان بارسلونا، اعلام کرد: «اینیاکی دروازه‌بان شماره یک ماست و از داشتن او بسیار خوشحالیم.»

فلیک درباره عدم حضور آنسو فاتی در این بازی نیز گفت: «فاتی آماده است، اما با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.»