تمجید ویژه آنچلوتی از بنزما/ کریم می تواند صاحب یک توپ طلای دیگر شود

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی قاطع برابر بارسلونا به ستایش از کریم بنزما پرداخت و عملکرد شاگردانش را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برگشت برابر بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوق العاده بازی کردیم. برای کسب چنین پیروزی باید بازی بی نظیری را به نمایش گذاشت و ما امشب نشان دادیم که چه تیمی هستیم.

او ادامه داد: در چنین بازی های بزرگی به بازیکنانی مثل مودریچ و کروس نیاز داریم. آنها هم قدرت لازم را دارند و هم تجربه کافی. هر دو بازیکن برای رئال مادرید بسیار مهم هستند و یک بازی بسیار خوب دیگر را به نمایش گذاشتند. کاماوینگا باوجود آنکه بازیکن جوانی است اما امشب بسیار خوب بود و رافینیا را به خوبی مهار کرد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: گل نخست که در یک ضد حمله به ثمر رسید و جریان بازی را تغییر داد. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. وینیسیوس را تعویض کردم چرا که ادامه حضور او در میدان منطقی نبود و در صورت دریافت کارت زرد بازی فینال را از دست می داد. ما در رختکن جشن کوتاهی گرفتیم چرا که بازی فینال باقی مانده است.

آنچلوتی در پایان در ستایش از بنزما ستاره بازی گفت: وقتی بنزما آماده باشد سرنوشت ساز ظاهر می شود. او از بهترین مهاجمان جهان است و این شایستگی را دارد که یک توپ طلای دیگر را هم به دست آورد.

انتهای پیام/