تمجید ویژه سولسشر از مگوایر

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تمجید ویژه ای از هری مگوایر انجام داد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، منچستریونایتد فردا شب از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان ولورهمپتون خواهد بود؛ مسابقه ای که شیاطین سرخ برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در آن نیاز مبرم دارند.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی فردای تیمش مقابل ولورهمپتون گفت: مسابقات بسیار دشواری مقابل ولورهمپتون داشته‌ایم. می‌خواهیم در هر مسابقه روش‌های متفاوتی را امتحان کنیم و همچنان به پیشرفت خود ادامه دهیم. کاملاً آگاه هستیم که در یک بازه زمانی کوتاه باید چند مسابقه انجام دهیم اما شرایط ولورهمپتون حتی از ما بدتر است. البته باید توجه داشت که آن ها هفته گذشته در جام اتحادیه به میدان نرفتند.

سولسشر درباره هری مگوایر: ” من حامی هری هستم. او شخصی بسیار فروتن و تلاشگر محسوب می شود. او در رختکن رهبر ما محسوب می شود. همانطور که گفتم من حامی او هستم و فکر می‌کنم که گرت ساوتگیت نیز در تیم ملی انگلیس این کار را انجام خواهد داد. او امسال دائماً پیشرفت کرده و رفته رفته قدرت رهبری بیشتری از وی مشاهده می کنیم. او از نظر شخصیتی بسیار قوی است و هیچگاه دوست ندارد استراحت کند.”

بیشتر بخوانید :
تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس اعلام شد
تمرین لیورپول پیش از بازی با لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس + فیلم
جهانبخش در آستانه شکست رکورد دژاگه در لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/