تمدید اورونوف مشکل جدید پرسپولیس

رضا درویش می‌گوید هواداران پرسپولیس نباید دلواپس اوستون اورونوف باشند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مدیرعامل تیم پرسپولیس در مورد جلسه خود با کارلوس گاریدو عنوان کرد: آقای گاریدو امروز در باشگاه بودند و گفتند فعلا بازیکنی که برتر از بازیکنان فعلی باشد، وجود ندارد و از این جهت گفتند بازیکنی لازم نداریم. در هر پست دو سه بازیکن دارند و گفتند فعلا نیاز به بازیکن جدیدی نیست.

او با اشاره به درخواست‌ها برای تمدید قرارداد اوستون اورونوف اظهار داشت: الان تازه اول فصل است و ایشان تا آخر فصل قرارداد دارد. هواداران دلواپس و دلواپسان دلواپس تر هستند.

درویش همچنین در این باره گفت: همه کارها تمام شد و حالا دنبال این هستند قرارداد اورونوف را تمدید کنند؟ هفته سوم است و دنبال تمدید هستند! آنها دنبال التهاب درست کردن برای بازیکن و تیم هستند ولی ان‌شاءالله همه کارها به موقع انجام خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به جدایی سینا اسدبیگی توضیح داد: جا دارد از زحماتی که او طی این یکی دو سال کشید، تشکر کنم. برایش آرزوی موفقیت دارم، سینا جوان است و حتما تیم مستعد و خوبی برای او پیدا خواهد شد و از توانایی او استفاده خواهند کرد. اساس خلقت این است که به دنیا می‌آید که برود. الان هم پست او پرترافیک بود و آقای گاریدو گفت اگر اینجا باشی به تو بازی نخواهد نرسید. او همیشه جزء خانواده پرسپولیس است.