تمدید قرارداد ستاره رئال با شرایط عجیب و غریب

مهاجم برزیلی رئال مادرید قرار است قرارداد طولانی‌مدت جدیدی با کهکشانی‌ها امضا کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، «وینیسیوس جونیور» مهاجم کناری تیم رئال مادرید در آستانه قرارداد جدید پنج ساله با کهکشانی ها قرار دارد که او را تا سال ۲۰۲۹ در سانتیاگو برنابئو نگه خواهد داشت.

رسانه اسپانیایی «کادِنا سِر» خبر داده مذاکرات میان سران رئال مادرید و مدیر برنامه‌های وینی از ماه ژانویه آغاز شده بود و پس از موفقیت در گفت‌وگوها، وینی در چند روز آینده قرارداد جدید خود را امضا خواهد کرد.

وینیسیوس در سال ۲۰۱۸ و با قراردادی ۶ ساله از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و حالا به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شده است.

گفته شده در قرارداد جدید مهاجم ملی‌پوش برزیلی بند جدایی یک میلیارد یورویی و همچنین مشوق‌های مالی در صورت کسب توپ طلای جهان توسط او گنجانده شده است.

مهاجم ۲۲ ساله رئال مادرید که قرار است بیشترین دستمزد را در میان شاگردان «کارلو آنچلوتی» به خود اختصاص دهد، هشتمین بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۲۲ شد.

وینی که در فصل جدید پیراهن شماره هفت کهکشانی‌ها را بر تن خواهد کرد، همراه با دیگر ستارگان رئال مادرید، چند روز دیگر تمرینات آمادگی برای حضور در فصل جدید را آغاز خواهند کرد.

رئال مادرید در فصل گذشته به‌رغم از دست دادن قهرمانی در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی این کشور را فتح کند.

انتهای پیام/