تمرین تیم ملی کنیا در تهران/ فیرات: باید ایران را شوکه کنیم!+عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: بازیکنانم بی صبرانه منتظر دیدار با بازیکنان بزرگ تیم ملی ایران هستند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ فردا سه شنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کنیا می‌رود.

اعضای تیم کنیا روز گذشته وارد تهران شدند و عصر دیروز یک تمرین سبک را در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار کردند.

«انگین فیرات» سرمربی تیم ملی کنیا با سابقه کار در تیم‌های سپاهان و سایپا و همچنین دستیاری علی دایی در تیم ملی ایران انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد.

فیرات گفت: باید بگویم که بازیکنان خوب تمرین کرده‌اند. سعی کرده‌ام پویایی‌های جدیدی را معرفی کنم که به نفع تیم باشد. بازی با ایران به من نشان می‌دهد که در آینده چه انتظاری دارم.

 

سرمربی کنیا از روحیات بازیکنان تیمش در آستانه دیدار با ایران تمجید کرد و افزود: خوشحالم که بازیکنان هم در داخل و هم خارج از زمین خود را به خوبی تطبیق داده‌اند و این وظیفه آنهاست که آنچه را که در تمرینات آموخته‌اند نشان دهند. بیشتر آنها نمی‌توانند منتظر دیدار با بازیکنان بزرگ فوتبال ایران باشند.

فیرات هرچند از دشوار بودن بازی با ایران آگاه است اما تاکید کرد که تیمش دست از تلاش بر نمی‌دارد. او گفت: ما مقابل یک تیم خوب بازی می‌کنیم و عقل سلیم حکم می‌کند که یک ارزیابی و سنجش خوب آسان نخواهد بود اما در مجموع، ما کیفیت خودمان را داریم و باید تا آخرین لحظه برای شوکه کردن میزبان تلاش کنیم.

 

تیم ملی کنیا در تهران تمرین کرد/ فیرات: باید ایران را شوکه کنیم!

سرمربی کنیا همچنین در پاسخ به سوالی درباره ترکیب تیم و خط خوردن چند بازیکن گفت که هواداران کنیایی نباید بیش از حد در مورد آنچه به عنوان حذف بازیکنان خوب برای مسابقه تصور می‌شود، مطالعه کنند. فیرات تاکید کرد: همه کسانی که در لیست اصلی نام برده می‌شوند در برنامه‌های آینده من هستند، اما بیایید ببینیم ترکیب نهایی چه چیزی را ارائه می‌دهد و اگر اصلاحاتی وجود داشته باشد، آنها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

وی افزود: برخی از بازیکنانی که در ترکیب قرار نگرفتند در برنامه‌های من بودند اما مصدوم هستند و به همین دلیل آنها را کنار گذاشتم. اریک (یوهانا) و جونا (آیونگا) در برنامه‌های من بودند، اما آنها مصدوم شده‌اند. بنابراین در تاریخ آینده آنها را خواهیم دید.

انتهای پیام/