تمهیدات ژاپن برای مسابقه با سرو قامتان ایران

بامداد امروز دو تیم ژاپن و آمریکا در یک دیدار حساس و تماشایی از سری مسابقات لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هر دو تیم دو مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و در بهترین حالت ممکن مقابل یکدیگر صف آرایی کردند اما در نهایت این جدال حساس و تماشایی با نتیجه 3-2 به سود آمریکا خاتمه یافت تا شاگردان جان اسپراو اولین شکست ژاپن در این تورنمنت را رقم زده باشند.

ژاپن در حالی یک نمایش فوق العاده و تحسین‌برانگیز مقابل تیم قدرتمند آمریکا ارائه داد که از ستاره اصلی خود در ترکیب بهره نمی برد. یوجی نیشیدا یکی از بهترین بازیکنان مسابقات تا به اینجا بوده و در دو مسابقه قبل از تقابل با آمریکا 51 امتیاز برای ژاپن کسب کرده بود که در نوع خود آمار فوق العاده ای محسوب می شود.

در حقیقت تصور می‌شد که نیشیدا در دیدار برابر آمریکا نیز به میدان برود اما کادرفنی ژاپن تصمیم گرفت که به این ستاره خود استراحت بدهد. اصلا بعید نیست که این استراحت یوجی نیشیدا به خاطر بازی بعدی ژاپن بوده باشد؛ جایی که آنها فردا شب باید در مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرند. در یکی دو سال اخیر رقابت بین تیم ملی والیبال کشورمان و ژاپن حکم حیثیتی را پیدا کرده و هر کدام از دو تیم خود را در قامت بهترین تیم آسیا به اثبات برسانند؛ اتفاقی که در تقابل فرداشب دو تیم نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
لیگ ملتهای والیبال / هلند 3 – ایران 0+ فیلم
لیگ ملتهای والیبال / فرانسه 3 – کانادا 0 + فیلم
لیگ ملتهای والیبال / استرالیا 0 – اسلوونی 3 + فیلم

انتهای پیام/