تناقض عجیب در آرای انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده جنجالی دربی و تقابل با سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از احضار بازیکنان پرسپولیس و استقلال آرای خود را صادر کرد که باعث بُهت پرسپولیسی‌ها شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را نسبت به رفتار برخی بازیکنان سرخابی و البته حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس صادر کرد که طی آن سیدجلال حسینی به محرومیت از یک مسابقه بطور قطعی برای سرخپوشان محروم شده و فرشاد فرجی نیز با محرومیت ۲ جلسه‌ای رو به رو شد. همچنین سرخپوشان برای فصل بعد، از میزبانی مقابل سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی محروم هستند!

انتقاد کارشناسان نسبت به آرای اعلام شده اما جایی است که معتقدند باید پیش از محرومیت سیدجلال، از او طبق قانون دفاعیه می‌گرفتند و بعد این بازیکن را محروم می‌کردند اما نه تنها از این بازیکن دفاعیه‌ای نگرفتند بلکه بدون شنیدن صحبت‌های این بازیکن، او را محروم کردند!

مورد بعدی نیز جایی است که پرسپولیس از یک مسابقه خانگی مقابل سپاهان محروم شده درصورتی که حواشی دیدار با سپاهان در شهر اصفهان رخ داده و پرسپولیس میهمان بوده است!

مورد بعدی نیز طبق آیین‌نامه مسابقات هر بازیکن بابت یک تخلف بالاترین میزان جریمه ۵۰ میلیون تومان است اما فرشاد فرجی و حسین کنعانی‌زادگان مبلغ ۷۵ میلیون تومان جریمه شدند که این نیز جای سوال و ابهام دارد!

بیشتر بخوانید:
دست خالی پرسپولیس در برابر ذوب آهن
ذوب آهن برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود
آمادگی مصدومان پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

انتهای پیام/