تناقض فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ در مورد کادر فنی!

فدراسیون فوتبال در تازه ترین اعلام خود وحید هاشمیان را مربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بحث حضور دستیاران داخلی برای اسکوچیچ از موضوعاتی است که این روز ها داغ است و در حالی که کریم باقری به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد هنوز دستیار دیگری از سوی اسکوچیچ برای حضور در کادر فنی تیم ملی معرفی نشده است.

کریم باقری اتفاق خوب تیم ملی فوتبال بود

کریم باقری توافق کرد که به عنوان دستیار در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت کند و این اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بود چرا که کریم باقری از جمله بازیکنان و مربیان فوتبال ایران است که کمتر اسیر حاشیه می شود و می تواند در تیم ملی فوتبال تجربیات دوره حضورش در پرسپولیس را تکمیل کند و در آینده یک مربی تمام عیار برای فوتبال ایران باشد.

اسکوچیچ فقط کریم باقری را تایید کرد

بحث حضور وحید هاشمیان در تیم ملی فوتبال ایران هم همزمان با حضور کریم باقری داغ بود و او که در دوران حضور ویلمووتس به عنوان مربی در تیم ملی فوتبال بود هنوز رسما از سوی اسکوچیچ معرفی نشده است و امروز سر مربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به جز کریم باقری دستیار ایرانی نخواهد داشت.

فدراسیون وحید را مربی و دستیار اسکوچیچ خواند

فدراسیون فوتبال پس از این که خبر کنار گذاشتن وحید هاشمیان از تیم ملی را در رسانه های ورزشی خواند در اطلاعیه ای از سوی سخنگوی این فدراسیون اعلام کرد که وحید هاشمیان در تیم ملی بوده است ونیاز به معرفی ندارد و او کماکان در تیم ملی به عنوان مربی فعالیت می کند.

دعوای احتمالی یا مصلحت اندیشی

باید دید در روز های آتی اسکوچیچ در مورد این اتفاق واکنش نشان می دهد یا نظر فدراسیون را می پذیرد اما آنچه واضح است اختلاف بر سر حضور وحید هاشمیان در تیم ملی فوتبال است هر چند که خود وحید ادعا کرده است برای حضور در تیم ملی فوتبال هنوز ریالی دریافت نکرده است .

حضور وحید به سود فوتبال ملی ایران

به نظر می رسد حضور وحید هاشمیان برای فوتبال ایران مفید باشد و فدراسیون فوتبال باید سر مربی تیم ملی را مجاب کند از او در کادر فنی استفاده کند و در آینده بتوانیم با این پشتوانه ها در بحث سرمربیگری تیم ملی تا سال ها تضمین باشین و به هر حال باید روزی به مربیان وطنی اعتماد کرد و این بهترین فرصت برای این مربیان جوان است.

انتهای پیام/