تنها بازیکن محجبه دارت جهان:بازی های من به دلیل حجابم بیننده های زیادی داشت

مسابقات سازمان حرفه اى دارت جهان PDC بانوان جهان در حالی در  ٥ مرحله مسابقه در سال ٢٠٢٢  برگزار شد که ٤ مرحله آن در انگلیس و یک مرحله در آلمان برگزار می شود.

مژگان رحمانی در خصوص حضورش در این رقابت های اروپایی گفت: این رقابت ها جهت رده بندى بانوان حرفه اى جهان و حضور دو بانوى برتر در رقابت هاى قهرمانى جهان در مقابل مردان در انگلیس برگزار شد که  من توانستم در مرحله اول و سوم در کشور انگلیس حاضر  شوم. این در حالی بود که حضور در  مرحله دوم را به خاطر نداشتن ویزا از دست دادم.

وی در ادامه تاکیدکرد:  مرحله چهارم در ٥ و ٦ شهریور در کشور آلمان شهر هیلدسهایم برگزار شد که در جدول ١٢٨ تایى این رقابت ها با شکست دادن دو حریف از کشور  میزبان با نتایج ٤-١ و ٤-٢ به جمع ٣٢ نفر برتر رسیدم. در ادامه با پیروزی برابر حریف انگلیسى در جمع ١٦ نفر برتر حضور پیدا کرده و توانستم رنکینگ بسیارى خوبى در این رقابت بدست بیاورم.

رحمانی تصریح کرد: این مرحله از مسابقات از اهمیت بالایى برخوردار بود چرا که این رنکینگ  این مرحله هم در سال ٢٠٢٢ حساب می شود هم در سال ٢٠٢٣.  در این رقابت که تمام بازیکنان اروپایى  در آن حضور داشتند، از کشورهاى مهم  فعال در رشته دارت  مانند انگلیس، آلمان، ولز، هلند، … شرکت کرده بودند و فقط ٥ بازیکن از آسیا حضور داشتند که ٣ بازیکن از  کشور ژاپن، یک بازیکن از هند و من هم نماینده  ایران بودم.

بانوی قهرمان دارت ایران با اشاره به حضورش با حجاب در این رقابت ها گفت:  افتخار می کنم که تنها بازیکن محجبه   سازمان حرفه اى دارت جهان  و همچنین تنها نماینده غرب آسیا در این سازمان حرفه اى  هستم. سازمان حرفه اى دارت جهان جایى است که سطح رقابت آن و بازیکنان حاضر در آن چندین  درجه از بازیکنان تیم هاى ملى و مسابقات مستر فدراسیون جهانى بالاتر هستند.

وی در ادامه تاکید کرد:  من در این رقابت ها  تنها نماینده از ایران و غرب آسیا بودم و به خاطر حجابم چندین بار در لایو استریم دعوت شدم. لایواستریم اتاق بازی است که بازی در آن به طور زنده و مستقیم از چندین شبکه پربیننده پخش می شود و حضور من با حجاب باعث شده بود بازی های من پوشش خبری زیادی را داشته باشد و مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.
منبع برنا

بیشتر بخوانید:
مجمع عمومی انجمن دارت کشور ۲۳ تیر در تهران
میخواهم پیراهن پرطرفدارترین تیم آسیا را به تن کنم
برگزاری دیدارتیم ملی ایران مقابل الجزایر قوت گرفت

انتهای پیام/