تن هاخ: از بردی آسان، بردی دشوار ساختیم؛ به رقابت برای کسب سهمیه برگشته ایم

اریک تن هاخ بار دیگر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هدفی دست یافتنی برای منچستریونایتد می‌داند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پیروزی ۲-۱ در خانه لوتون تاون در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس چیزی است که تن هاخ آن را «بردی دشوار» توصیف کرده است. این سرمربی هلندی همچنین در دیگر اظهاراتش گفته است:

شروع کار خوب بود. گارنا و رشی می‌توانستند حساب کار را ۳ یا ۴-۰ کنند. در ادامه تمرکزمان را از دست دادیم و جدیت لازم را نداشتیم و همین باعث شد حریف به بازی برگردد. ما زیادی عقب نشستیم و به آن‌ها اجازه دادیم تا پاس‌های زیادی بفرستند. این خوب نیست. ما در نیمه دوم هم باید گلزنی می‌کردیم. فرصت‌های تک به تک زیادی ایجاد شد. فکر می‌کنم برای گارناچو، دوباره رشفورد و برونو فرناندز. فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم و حساب کار باید ۳-۱ می‌شد.

ما در حال پیشرفت هستیم ولی همچنین واضح است که باید در کل مدت زمان مسابقه، تمرکز خود را حفظ کرد. نمی‌گویم دست از کار کشیدن ولی وقتی کم کاری کنی، آنگاه تنبیه خواهی شد. نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی بیافتد. باید همیشه با تمرکز صد درصدی کار کرد. وقتی در زمان در اختیار داشتن توپ و بدون آن، کارتان را انجام بدهید، آنگاه می‌توان کنترل بازی‌ها را به دست گرفت. چیزی که می‌توانست یک برد آسان باشد، به یک برد دشوار تبدیل شد.

تعویض مگوایر و کاسمیرو؟ با توجه به واکنش داور، احتمال اخراج‌شان وجود داشت و بر همین اساس ریسک نکردیم. مک تومینای و اوانز جایگزین‌های مناسبی هستند و به نظرم تصمیم درستی گرفتیم.

به نظرم به رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برگشته‌ایم و در حال شتاب گرفتن هستیم. باید فشار را بر رقبا وارد کنیم. هر بازی، فینالی برای نزدیک شدن به آن‌هاست.

هویلوند؟ در همان بازی اول مقابل آرسنال یک پنالتی صد درصدی را روی او اعلام نکردند. سپس مقابل برایتون گلزنی کرد ولی مورد قبول قرار نگرفت. این‌ها می‌توانستند به او کمک کنند ولی راسموس حالا اعتماد به نفس زیادی دارد و من مطمئن هستم که گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

انتهای پیام/