تن هاخ: بازی با استون ویلا مثل یک مسابقه تنیس بود؛ نباید پس از گلزنی عقب بکشیم

اریک تن هاخ پس از برد ۲-۱ منچستریونایتد در خانه استون ویلا، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ به گزارش اسکای، هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با اضافه شدن ۳ امتیاز به دارایی‌های یونایتد و کاهش اختلاف این تیم با شاگردان اونای امری همراه بود. سرمربی هلندی یونایتد، در مصاحبه پس از بازی روز یکشنبه گفته است:

برد بزرگی برای ما بود. امروز هدف‌مان نزدیک‌تر شدن (به رده‌های بالای جدول) بود و به این خواسته رسیدیم. نحوه‌ای که این کار را انجام دادیم را دوست داشتم. به ویژه ۲۰ دقیقه ابتدایی که کنترل کار را در دست گرفته بودیم را پسندیدم.

مک تومینای عالیست. او می‌تواند گل‌های زیادی به ثمر برساند. اسکات همیشه خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. بازی خیلی شبیه مسابقه تنیس بود و ما مشکل زیادی در ضد حملات داشتیم. می‌دانستیم که اسکات وارد محوطه جریمه خواهد شد و توان گلزنی دارد.

در ضربات شروع مجدد خیلی خوب کار کردیم. سازمان دفاعی ما در لایه اول خیلی خوب بود و ما هنگام در اختیار داشتن توپ، خونسرد ظاهر شدیم. اما پس از به گل رسیدن، ذهنیت تیم تغییر کرد در حالیکه به نظر من باید به بازی ادامه می‌دادیم. می‌توان این کار را در انتهای مسابقه انجام داد، اما نه زمانی که طی ۲۰ دقیقه ابتدایی کنترل کار را در دست داشتید.

دالو؟ همه مورد انتقاد قرار می‌گیرند ولی او بازیکن فوق العاده‌ای است که روند رو به رشد خیلی خوبی را در پیش گرفته است. دالو می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند و سانترهایش نیز پیشرفت کرده است. همچنین توانایی گلزنی دارد و در دفاع هم در حال پیشرفت است، بنابراین رضایت زیادی از او دارم.

دلیل تعویض شاو احتیاطی بود. با توجه به آسیب دیدگی‌های قبلی‌اش، نمی‌توانستیم به هیچ وجه درباره او خطر کنیم.

انتهای پیام/