توافق ۲باشگاه استقلال و سوچی روسیه برای توسعه فوتبال

دو باشگاه استقلال ایران و سوچی روسیه برای انجام همکاری‌های ورزشی و تجاری فی‌مابین، به تفاهم رسیدند و توافق‌نامه ای بین این دو باشگاه به امضا رسید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  دو باشگاه استقلال ایران و سوچی روسیه برای انجام همکاری‌های ورزشی و تجاری فی‌مابین، به تفاهم رسیدند و توافق‌نامه ای بین این دو باشگاه به امضا رسید.

موضوع این توافقنامه فعالیت های مشترک برای توسعه فوتبال در سوچی و تهران است. این سند تعامل نزدیک بین دو باشگاه در توسعه بخش فوتبال فوتبال پایه در رده‌های مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها، بخش فنی شامل آموزش مربیان، امور بین المللی دو باشگاه، تبادل تجربیات آموزشی و فنی، برگزاری کنفرانس ها و رویدادهای مشترک با حضور نمایندگان دو باشگاه در روسیه و ایران را فراهم می کند.

لازم به ذکر است دو باشگاه استقلال و سوچی، با برگزاری مسابقات دوستانه در رده بزرگسالان هم توافق کردند که زمان و مکان برگزاری این بازیهای دوستانه متعاقباً اعلام خواهد شد.

طبق این  توافق‌نامه استقلال و سوچی، این امکان را خواهند داشت که بازیکنان جوانشان را به صورت قرضی و قطعی مبادله کنند. همچنین آنها را با حق خرید به خدمت بگیرند تا در صورت فروش بعدی به باشگاه های ثالث هم، هر دو باشگاه سود ببرند.

این تفاهم‌نامه تا پایان سال 2026 میلادی معتبر است و بنا به اراده طرفین قابل تمدید خواهد بود.

پایان پیام/