توخل: اشتباه موسیالا دیوانه‌کننده بود

سرمربی بایرن‌مونیخ پس از شکست برابر فرایبورگ در جام حذفی آلمان به انتقاد بازیکن جوان تیمش پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ در دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانس‌آره‌نا، از فرایبورگ پذیرایی کرد. پیش‌بینی می‌شد که بایرن با توجه به میزبانی در این بازی به‌راحتی به پیروزی دست پیدا کند اما نه‌تنها اینگونه نشد که با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

بایرن‌مونیخ در این بازی شروع بهتری داشت و توسط اوپامکانو گل نخست را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند اما فرایبورگ خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه ۲۷ گل تساوی را به ثمر رساند. گمان می‌رفت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود اما فرایبورگ در دقیقه ۹۰ روی اشتباه بچگانه موسیالا صاحب یک ضربه پنالتی شد و آن را تبدیل به گل کرد تا یک شگفتی بزرگ در جام حذفی آلمان رقم خورد و بایرن‌مونیخ پرستاره با هدایت توماس توخل از دور رقابت‌ها حذف شود.

توخل بعد از بازی گفت: در بیشتر زمان بازی تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه میل کافی برای پیروزشدن را نداشتیم. بسیار ناراحتیم؛ چرا که خود را مستحق شکست نمی‌دانیم و بهتر از حریف بازی کردیم. انگیزه و میل کافی برای پیروزشدن را نداشتیم. بازیکنان به‌راحتی فرصت‌ها را از دست دادند. ما فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم. اشتباهاتی که داشتیم باعث شدند تا در این بازی تاوان بدی بدهیم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی چنین اشتباهاتی را نداشته باشیم.

 

او در پایان درباره اشتباه بد جمال موسیالا در دقایق پایانی که منجر به پنالتی برای فرایبورگ شد، گفت: بازیکنی مانند موسیالا نباید چنین بی‌پروا در دقایق پایانی بپرد و این اشتباه را مرتکب شود. این یک اشتباه دیوانه‌کننده و غیر قابل قبول بود که باعث شد تا حریف به پنالتی برسد.

انتهای پیام/