توصیه راموس به کاپیتان تیم ملی: پیشنهاد بزرگ رئال را رد نکن!

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رئال مادرید علاقه جدی به هری کین، مهاجم تاتنهام، دارد و این بازیکن انگلیسی گزینه اصلی جانشینی کریم بنزمایی است که پس از ۱۴ فصل سفیدپوش بودن، تا سال ۲۰۲۶ با الاتحاد قرارداد امضا کرده است. ارزش قرارداد کین که ۲۹ سال دارد و تنها یک فصل از قراردادش با تاتنهام باقی مانده، می‌تواند ۸۰ میلیون یورو باشد.

سرخیو راموس که به مدت ۱۶ سال مدافع اصلی رئال مادرید بود، به کین توصیه کرده که در امضای قرارداد با رئال مادرید تردید نکند.

راموس گفت: «توصیه من به همه بازیکنان این است که فرصت بازی برای رئال مادرید را رد نکند. این یک باشگاه خاص است که می‌داند چگونه برنده شود. کین حضور فیزیکی باورنکردنی دارد، زیرا شما نمی‌توانید به اندازه او در لیگ برتر گل بزنید در صورتیکه جنبه فیزیکی بازی را انجام ندهید. اما او می‌تواند جنبه فنی را نیز بازی کند و فکر نمی‌کنم اعتبار کافی برای آن کسب کرده باشد. بله، او یک گلزن بزرگ است، اما همچنین یک فوتبالیست بزرگ است.»

راموس با صحبت در مورد مردی که کین می‌تواند جایگزینش شود به اهمیت بازیکن فرانسوی در تیم اشاره کرد و گفت: «بنزما به موفقیت‌های زیادی با رئال مادرید کمک کرده و هرگز نمی‌توان او را جایگزین کرد، زیرا او یکی از آن بازیکنان منحصر به فرد در تاریخ مادرید است. اما کاری که باید انجام دهید این است که یک مهاجم با کیفیت بیاورید که بتواند وارد زمین شود و گل بزند. هرکسی نمی‌تواند برای رئال مادرید بازی کند زیرا فشار و انتظارات زیادی وجود دارد، بنابراین باید بازیکن مناسبی انتخاب شود.»

این مطالب را هم بخوانید:  ۸ گزینه برای جانشینی شماره ۹ پرافتخار/ کدام ستاره خوشبخت به این جایگاه می‌رسد؟ از بازگشت رونالدو تا ترکاندن بمب با امباپه اتفاق جذاب در دنیای فوتبال؛ رونالدو، مسی و بنزما در یک تیم/ وقتی مالکان ثروتمند عرب ۴ باشگاه را می‌خرند!

انتهای پیام/