توصیه مهم حجت کریمی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال

قرار بود باشگاه استقلال پنج‌شنبه سرمربی جدیدش را معرفی کند اما این اتفاق با وجود وعده سرپرست مدیرعاملی این باشگاه صورت نگرفت.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ بر اساس آخرین خبرهای رسیده از باشگاه استقلال، انتخاب سرمربی این تیم به بعد از برگزاری مجمع  عمومی باشگاه محول شده که قرار است ۲۱ خرداد برگزار شود. این توصیه وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال است.

وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال توصیه کرده با نظر مثبت همه اعضای هیئت مدیره سرمربی جدید را انتخاب کند تا بعدها دچار چالش نشود. البته تیم فعلی مشغول بررسی رزومه مربیان داخلی و خارجی هستند تا کار عقب نماند اما بعد از برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید گزینه‌های فعلی معرفی می‌شوند و در نهایت اعضای جدید در مورد سرمربی بعدی تیم تصمیم می‌گیرند.

ابتدا قرار بود جواد نکونام سرمربی تیم استقلال شود اما در ادامه بحث حضور یکی دو مربی خارجی در راس کادر فنی تیم به میان آمد اما طبیعی بود، تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ شود. ممکن است برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست مجمع عمومی باشگاه استقلال تغییر کنند و توصیه وزارت ورزش و جوانان این است که باشگاه استقلال این چند روز هم صبر کند و با نظر اعضای هیئت مدیره جدید سرمربی جدید را انتخاب کند تا با مشکل مواجه نشود.

به سود باشگاه استقلال است سرمربی جدید را با نظر مثبت همه اعضای هیئت مدیره انتخاب کند و این موجب ایجاد هماهنگی میان اعضا می‌شود. اگر باشگاه استقلال الان سرمربی انتخاب کند و بعد از برگزاری نشست اعضا تغییر کنند و نظر مثبتی روی سرمربی جدید نداشته باشند، کار سرمربی برای کار در باشگاه استقلال سخت خواهد شد.

البته قرار است تا زمان برگزاری مجمع عمومی از سوی باشگاه استقلال حجت کریمی با گزینه‌ها مذاکره و نتیجه مذاکره را برای ارایه به اعضای هیئت مدیره جدید آماده نگه دارد.

انتهای پیام/