توضیحات محسن خلیلی درباره درخشش امیر رفیعی

این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی رده پایه، دستاوردهای زیادی برای باشگاه به همراه دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ محسن خلیلی گفت: ما دو سال قبل امیر رفیعی را که به عنوان دروازه‌بان چهارم تیم نساجی کار می‌کرد به خدمت گرفتیم و قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی با او بستیم. در ادامه مثل روند کاری قبل که داشتیم پیش رفتیم و رفیعی هم مثل برخی بازیکنان امید که گاهی در تمرین تیم بزرگسالان حاضر می‌شدند، حضور داشت و کسب تجربه کرد و حالا به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه تیم بازی می‌کند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که توجه به آکادمی‌ها باعث می‌شود در آینده بازیکنان تاثیرگذار زیادی تربیت کنید. او در خیلی از بازی‌های تیم امید پرسپولیس حضور نداشت و بیشتر با تیم بزرگسالان کار می‌کرد چون در رده پایه ما به نتیجه فکر نمی‌کنیم و هدف ما ساختن بازیکن برای تیم اصلی است.

خلیلی در پایان گفت: بازیکنی چون امیر رفیعی هزینه زیادی برای باشگاه به همراه نداشته اما او الان فیکس بازی می‌کند. این درحالی است که در ابتدای فصل باشگاه قصد به خدمت گرفتن دروازه‌بانی را داشت که فقط ۱۰ میلیارد تومان هزینه صدور رضایت‌نامه او بود. این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی رده پایه، دستاوردهای زیادی برای باشگاه به همراه دارد.