توضیح فدراسیون فوتبال درمورد مشکل خریداران بلیت جام جهانی

طبق پیگیری‌های من مشکلات فنی در حال رفع شدن است. باید تک تک افراد در سامانه فیفا رجیستر شوند و بلیت‌ها به نام صادر خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان اصولی در این خصوص گفت: درخصوص فروش بلیت‌ها که در سامانه فدراسیون اتفاق افتاد، پیامک و لینکی برای همه افرادی که بلیت خریده‌اند صادر و براساس آن واریزی داشتند. برای این واریز هم رسیدی دریافت کرده‌اند که سند و مدرک خرید بلیت است. در این میان سامانه مربوطه به فدراسیون فوتبال با سامانه فیفا ارتباط دارد. طبق پیگیری‌های من مشکلات فنی در حال رفع شدن است. باید تک تک افراد در سامانه فیفا رجیستر شوند و بلیت‌ها به نام صادر خواهد شد.

وی افزود: فدراسیون در حال انجام این کار است. پس از طی شدن این مرحله، کد رجیستری نهایی به نام هر فرد را در اختیار قرار می‌دهند تا از طریق سایتی که فیفا معرفی می‌کند، بلیت رجیستر شده را به نام خود دریافت کنند مثل بلیت‌ هواپیما باید شماره رجیسترشده ای را در سامانه فیفا به آنها اختصاص بدهیم. برای برخی افراد پیامک رفته که وجه واریز نکرده‌اند. این افراد مهلت داشتند که پول واریز کنند و پس از اتمام آن مهلت، در صورت واریز نکردن وجه دیگر موضوع برای‌شان منتفی خواهد شد. قطعا فدراسیون اجازه دارد و اعلام هم کرده بلیت این افراد را می‌تواند به متقاضی دیگری واگذار کند اما درباره افرادی که وجه واریز کرده‌اند، صد در صد این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام /