توفیقی: به مشاوران مدیرعامل گفته بودم فیش جعلی است

وقتی من خبر واریز پول جعلی به حساب میلیچ و دیاباته را دیدم سریعا به مشاوران مدیرعامل تماس گرفتم و گفتم فریب این فرد را نخورید حتی به سلطانی معاون وقت باشگاه استقلال نیز نکاتی را گوشزد کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پندار توفیقی معاون ورزشی و قائم مقام مدیرعامل باشگاه استقلال گفت :به هر حال بازیکنان مطالباتی داشتند که باشگاه توانست بخشی از آ‌ن را پرداخت کند آن طور که من از رسانه‌ها شنیدم قرار است بخشی دیگر از پول نیز به زودی به حساب بازیکنان واریز شود.امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مسابقات لیگ نیز مشخص شود. ظاهرا قرار است تمرینات تیم‌ها هم به زودی از سر گرفته شود. وقتی من خبر واریز پول جعلی به حساب میلیچ و دیاباته را دیدم سریعا به مشاوران مدیرعامل تماس گرفتم و گفتم فریب این فرد را نخورید حتی به سلطانی معاون وقت باشگاه استقلال نیز نکاتی را گوشزد کردم.
گفتم این فرد وضع خوبی اصلا ندارد و بر خلاف صحبت‌هایش ادعایش هم پوچ است. در حال حاضر استقلال نیاز به آرامش دارد و اینکه باید از همین حالا به فکر تقویت تیم برای فصل بعد بود. استقلال باید از همین حالا به دنبال تمدید قراردادش با بازیکنانش باشد و گرنه همانند چند سال گذشته در آخر فصل نصف بازیکنانش جدا می‌شوند، باید مقابل این اتفاق را از همین حالا گرفت.

بیشتر بخوانید :

توفیقی : برای کمک به استقلال نیازی به پست ندارم