توقف السد در روز نیمکت نشینی بازیکن ایرانی

السد در روز نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل الوداد مراکش به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در دیدار افتتاحیه جام باشگاه‌های فوتبال عرب، تیم السد که محمدامین حزباوی را مثل مسابقه تدارکاتی قبل در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(به وقت ایران)، در ورزشگاه سلطان بن عبدالعزیز شهر ابها عربستان مقابل تیم الوداد مراکش قرار گرفت.

السد که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر نمایش دور از انتظاری داشت و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، در شرایطی امروز به مصاف نایب قهرمان لیگ برتر مراکش رفت که در کسب پیروزی در نخستین بازی جام باشگاه‌های عرب ناموفق عمل کرد.

یاران حزباوی که در سه دیدار تدارکاتی گذشته دو شکست و یک تساوی داشتند، امروز هم نتوانستند مقابل الوداد مراکش به برتری دست پیدا کنند و با وجود ۱۰ نفره شدن حریف‌شان در دقیقه ۳۶ ، در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم فوتبال السد در گروه دوم جام باشگاه‌های فوتبال عرب علاوه بر رقابت با الوداد مراکش که امروز انجام داد، باید مقابل تیم‌های الهلال عربستان و الاهلی تریپولی لیبی هم قرار بگیرد و برای صعود به دور حذفی تلاش کند.

محمدامین حزباوی که هفته گذشته در دیدار تدارکاتی السد مقابل رجا کازابلانکا مراکش، نخستین بازی خود با پیراهن السد قطر را انجام داد، در مسابقه امروز جام باشگاه‌های عرب برابر الوداد تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.