توهین های بهترین دروازه بان جام جهانی برایش دردسرساز شد

باشگاه استون ویلا انگلیس مارتینز دروازه بان آرژانتینی خود را در لیست فروش گذاشته است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  باشگاه استون ویلا امیلیانو مارتینز بهترین دروازه بان جام جهانی را به خاطر توهین های زننده اش بعد از قهرمانی و دریافت دستکش طلا در لیست فروش قرار داده است.

مارتینز در ضربات پنالتی برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی با مهار ۲ توپ و در فینال جام جهانی برابر فرانسه با مهار ۱ نقش به سزایی در صعود آرژانتین به فینال ودر نهایت قهرمانی این تیم داشت .

این دروازه بان آرژانتینی قبل از انتقال به آرسنال در سال ۲۰۱۰ در رده‌های جوانان ایندیپندنته تمرین می‌کرد. او در آرسنال دروازه‌بان ذخیره بود و چندین فصل به باشگاه‌های مختلف انگلیسی قرض داده شد، تا اینکه در ۲۰۱۹ وارد ترکیب اصلی شد و به آنها کمک کرد تا جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال انگلیس را به دست آورند. در سپتامبر ۲۰۲۰، مارتینز با انتقالی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به تیم لیگ برتری استون ویلا نقل مکان کرد. مارتینز در اولین فصل حضورش (۲۱–۲۰۲۰) در این باشگاه، رکورد باشگاهی با ۱۵ کلین شیت در لیگ برتر را ثبت کرد و از سوی استون ویلا به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه معرفی شد.

در سطح ملی مارتینز در رده زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال برای تیم ملی کشورش بازی کرده بود اما اولین بار برای تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۲۱ به میدان رفت. او با درخشش در کوپا آمریکا ۲۰۲۱ و کلین شیت در بازی فینال مقابل برزیل به قهرمانی آرژانتین کمک کرد و به عنوان بهترین دروازه‌بان جام دستکش طلایی کوپا را کسب کرد. او در سال ۲۰۲۲ همراه با تیمش به قهرمانی جهان رسید و به عنوان بهترین دروازه‌بان در جام جهانی ۲۰۲۲ دستکش طلا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

خشم وزیر فرانسه از توهین آرژانتینی ها به امباپه/ فیفا دقیقا چه کار می…
طعنه تند ویدال به کیلیان امباپه

انتهای پیام/