توپ برگزاری بازی در استادیوم امام رضا(ع)،‌ در زمین مهدی تاج

مقدمات باز شدن درهای یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران به روی تیم ملی و تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس را فراهم می‌کند یا خیر!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که این روزها درگیر گذراندن دوران نقاهت عمل جراحی خود است، به نظر می‌رسد که می‌تواند نقش اصلی را در مسیر بازگشایی درهای ورزشگاه امام رضا (ع) به روی تیم ملی و البته تیم‌های مطرح باشگاهی ایفا کند؛ چرا که متولیان شهری و استانی، اعلام آمادگی خود را در زمینه میزبانی از مسابقات مهم کرده‌اند اما در این میان، گفته می‌شود در مقطع کنونی، عدم تعیین‌تکلیف شرایط هیات فوتبال خراسان رضوی حاشیه‌ساز شده است.

احسان اصولی، رئیس کنونی هیات فوتبال خراسان رضوی حدود 16 ماه پیش دوره مدیریت‌اش تمام شده اما نه مجمع انتخاباتی برگزار شده و نه خبری از انتخاب سرپرست برای جانشینی او است.

آن‌هم در شرایطی‌که اصولی در قامت عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، در ماجرای انتقال محل بازی ایران و لبنان به مشهد، نقش اصلی را داشت و گفته می‌شود همین مسئله زمینه‌ساز حواشی پرشماری در مسیر میزبانی دوباره ورزشگاه امام رضا (ع) از مسابقات مهم شده است. باید دید با توجه به شرایط به‌وجود آمده، آیا مهدی تاج با انتخاب سرپرست برای هیات فوتبال خراسان رضوی و یا برگزاری مجمع انتخاباتی، مقدمات باز شدن درهای یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران به روی تیم ملی و تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس را فراهم می‌کند یا خیر!

طبق اعلام صریح مسئولان ورزشی و البته غیرورزشی استان خراسان رضوی، در صورت عدم تغییر و تحولات در هیات فوتبال، امکان برگزاری مسابقات ملی و باشگاهی در مشهد فراهم نیست!