تکاپوی منچستر یونایتد در روزهای پایانی نقل و انتقالات

تیم فوتبال منچستریونایتد در روزهای باقیمانده نقل و انتقالات چند بازیکن را مدنظر دارد تا جذب کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ با رسیدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات در لیگ برتر فوتبال انگلیس حالا شیاطین سرخ به تکاپو افتادند تا به خاطر مصدومیت چند بازیکن، ترکیب تیم را ترمیم دهند.

آلتای بایندیر دروازه‌بان فنرباغچه ترکیه یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای جایگزینی دین هندرسون است که به کریستال پالاس خواهد پیوست.

باتوجه به مصدومیت لوک شاو، شیاطین سرخ به دنبال مدافع چپ هستند که به نظر می‌رسد مارک کوکوریا بازیکن چلسی گزینه اصلی منچستر باشد. سرجیو رگیلون مدافع تاتنهام، یکی از بازیکنانی است که نام برده می‌شود اما مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی هم در رادار منچستریونایتد قرار دارد به همین دلیل مسئولان باشگاه برای مذاکره با این بازیکن تماسی را با چلسی داشته‌اند تا قبل از پایان نقل و انتقالات در روز جمعه بتوانند یک بازیکن جذب کنند.

در حال حاضر منچستر چند بازیکن را برای دفاع چپ در نظر دارد و هنوز هیچ کدام از گزینه‌ها قطعی نشده و هیچ پیشنهادی ارائه نشده است. با اینکه شنیده می‌شود کوکوریا بهدصورت قرضی به نیمکت منچستر نزدیک است اما او یکی از گزینه‌های نیوکاسل نیز به شمار می‌رود بنابراین بعید نیست این بازیکن اسپانیایی در این روزهای پایانی نقل و انتقالات از چلسی جدا شود.

پایان پیام/