تکذیب ادعاهای احمد سعادتمند توسط مشاور سلطانی‌فر

محمد مبین گفت: خروج سعادتمند به دلیل ناکامی در جذب نوری بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  محمد مبین،مشاور سلطانی‌فر گفت: اگر به استوری که آن زمان الکس نوری در مورد عدم توافق با استقلال منتشر کرد رجوع کنید، متوجه خواهید شد که زمان آن مربوط به دوره ای است که آقای سعادتمند هنوز مدیرعامل بودند‌. اینکه می گویند من را برداشتند و نتوانستم نوری را بیاورم حرف درستی نیست.

همان موقع خود آقای نوری در استوری خود اشاره کرده بود که با من مذاکره ای نشده است. حالا با چه کسی مذاکره کرده بودند مشخص نیست. ظاهرا این مذاکرات با رابط صورت گرفته بود. شاید بعضی افراد امروز تاریخ را یادشان برود ولی اطلاع از صحت اخبار کار سختی نیست. تاریخ مشخص است. موقعی که آقای نوری استوری گذاشت که نمی آیم خود آقای سعادتمند هنوز مدیرعامل باشگاه بود. اتفاقا خروج ایشان بعد از ناکامی در استخدام سرمربی اتفاق افتاد.

آقای سعادتمند حتی با فرهاد مجیدی مخالف بودند و بعد از آن هم که در جریان هستید، هیئت مدیره تصمیم به برکناری ایشان گرفت. به طور کلی اگر به تاریخ استوری الکس نوری مراجعه کنید متوجه خواهید شد که ادعای آقای سعادتمند درست بوده یا غلط. در مورد الکس نوری نه تنها هیچ مخالفتی وجود نداشت بلکه تقریبا همه موافق آمدن این مربی بودند. آقای سعادتمند اول گفت 500 هزار دلار، بعد 700 هزار دلار و سپس رقم یک میلیون و صد هزار دلار به همراه دستیاران این مربی را به عنوان کرد.

بعد هم اعلام کردند رقم یک میلیون دلار هم برای جذب بازیکن خارجی درخواست شده است. ایشان به این شکل در مورد الکس نوری پیش رفتند و بعد هم خودشان گفتند که موضوع منتفی شد. استوری نوری هم که در ادامه جالب بود و اعلام کرد که این ها اصلا با من مذاکره نکرده اند. البته ما به آقای سعادتمند اعتماد داریم و معتقدیم که مذاکره کرده اند. احتمالا مذاکره با ایجنت نوری انجام شده که خود این مربی مطلع نبوده است.

بیشتر بخوانید:

آیاندا پاتوسی در لیست اصلی استقلال نیست!
یک پیشنهاد عجیب باعث شد نوری مربی استقلال نشود
زمان اعلام مربی جدید استقلال از میان لیست 30 نفره!

انتهای پیام/