تکذیب شایعات خودداری جمال موسیالا از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  قرارداد جمال موسیالا تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو سال دیگر از آن باقی مانده اما با توجه به درخشش‌های او از همین حالا شایعاتی درباره علاقه برخی باشگاه‌های انگلیسی به این بازیکن و احتمال جدایی‌اش از بایرن مونیخ منتشر شده‌اند.

در واقع رسانه انگلیسی دیلی استار مدتی پیش ادعا کرد موسیالا پیشنهاد تمدید قرارداد باواریایی‌ها را رد کرده و می‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده به باشگاه دیگری بپیوندد. او همچنین با وجود علاقه رئال مادرید، ترجیح می‌دهد به لیگ برتر انگلیس برود.

حال به گزارش کریستین فالک از بیلد؛ شایعات مربوط به خودداری جمال موسیالا از تمدید قراردادش با بایرن مونیخ نادرست هستند زیرا مذاکرات بین دو طرف قرار است پس از پایان فصل انجام شود. مکس ابرل مدیر ورزشی و عضو جدید هیئت مدیره بایرن مونیخ از قبل تأیید کرده موسیالا بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های آینده باشگاه است و در آینده باید به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تبدیل شود.

برنامه‌هایی که تأثیر زیادی روی تصمیم موسیالا برای تمدید کردن یا نکردن قراردادش خواهد داشت. البته این بازیکن 21 ساله می‌تواند به خوبی تمدید قرارداد با بایرن را متصور شود. با این حال هم منچسترسیتی و هم چلسی مدت‌هاست به موسیالا علاقه‌مند هستند. آبی‌های لندن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته علاقه خود را نشان داده بودند اما خیلی زود با جواب منفی روبه‌رو شدند. مکس ابرل در حال برنامه‌ریزی برای آینده بایرن مونیخ با استعدادهای جوان

به گزارش مانوئل بونکه و فیلیپ کسلر از TZ؛ مکس ابرل در حال برنامه‌ریزی برای آینده بایرن مونیخ با جوانان است. پس از تمدید قرارداد ماتیس، ابرل به همراه کریستوف فرویند دیگر مدیر ورزشی باشگاه تمایل دارند هر چه زودتر قرارداد موسیالا را تمدید کنند. البته تاکنون مذاکرات مشخصی بین دو طرف انجام نشده است.

همچنین قرارداد یوسیپ استانیشیچ که اکنون به صورت قرضی تا پایان فصل در بایرلورکوزن حضور دارد، سال 2026 به پایان می‌رسد و بایرن می‌خواهد آن را پس از بازگشت از انتقال قرضی‌اش، تمدید کند. همچنین قرارداد الکساندر پاولوویچ نیز در آینده‌ای نزدیک تمدید خواهد شد. قرارداد پاولوویچ تا سال 2027 اعتبار دارد. ستون فقرات تیم در آینده قرار است با این دو تکمیل شود.

انتهای پیام/