تکلیف لیگ برتر فوتبال مشخص می شود

مشاور سازمان لیگ خبر داد که تکلیف رقابت های لیگ برتر فوتبال به زودی مشخص می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ فوتبال کشورمان اعلام کرد که تکلیف رقابت های لیگ برتر فوتبال به زودی معلوم خواهد شد.

او در همین خصوص گفت :اولویت اصلی ما در حال حاضر، سلامت مردم است. باید تصمیمی همه جانبه داشته باشیم تا منافع فوتبال ملی و باشگاهی در آن دیده شود. سلامتی تماشاگران، بازیکنان، مربیان، نیروی انتظامی، خبرنگاران و… به طور کلی همه ارکان دخیل در مسابقات اهمیت زیادی برای ما دارد و نمی‌خواهیم خارج از قانون پیش برویم.

شاید بتوانیم برخی دیدار ها را فشرده دنبال کنیم

مشاور سازمان لیگ ادامه داد : اگر قرار است محدودیت‌ها تا ماه مبارک رمضان ادامه یابد، شاید بتوانیم برخی دیدار‌ها را به صورت فشرده برگزار کنیم. توجه داشته باشید که فقط ما درگیر این مشکل نیستیم؛ ویروس کرونا یک بیماری فراگیر است که همه جهان را درگیر خود کرد.همین حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نگفته لیگ قهرمانان لغو شود بلکه به دنبال طرحی است تا بازی‌ها به صورت مجتمع انجام شود.

باشگاه ها هزینه های زیادی انجام داده اند

بهروان افزود : شاید برگزاری مسابقات فوتبال قطع شده باشد، اما هزینه‌ها که قطع نشده. باشگاه‌ها کلی هزینه کرده‌اند، قرارداد سالیانه امضا کردند، اسپانسر دارند، وارد لیگ شدند و هنوز تعدادی از بازی‌ها باقی‌مانده که سرنوشت تیم‌ها را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/