تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک| صعود ۴ کماندار ایران به یک‌چهارم

در مرحله حذفی تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک پاریس ۴ ملی‌پوش کشورمان راهی یک‌چهارم شدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی با کمان از امروز در بانکوک آغاز شد که کمانداران ریکرو زنان و مردان کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند.

رضا شبانی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نماینده عربستان رقابت کرد که با نتیجه ۶ بر صفر برنده شد. وی در یک هشتم در مصاف با صادق اشرفی ۷ بر یک شکست خورد و حذف شد.

صادق اشرفی در دور مقدماتی جایگاه نهم را کسب کرد. وی دور اول استراحت داشت و در مرحله یک شانزدهم با کمانداری از فیلیپین روبه‌رو شد که ۶ بر صفر به برتری رسید. وی با برتری مقابل رضا شبانی راهی یک چهارم شد.

محمدحسین گلشنی بعد از استراحت در دور اول، در ادامه با حریفی از چین‌تایپه وارد رقابت شد که با تیر طلایی حریفش را مغلوب کرد. وی در یک هشتم مقابل نماینده هند ۷ بر ۳ پیروز و راهی یک چهارم شد.

در بخش ریکرو زنان، مبینا فلاح بعد از استراحت در دور نخست، در اولین دیدار با حریفی از فیلیپین رقابت کرد که حریفش را ۶ بر صفر شکست داد. وی در یک هشتم مقابل نماینده ازبکستان ۶ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم شد.

یسنا پورماهانی دور اول استراحت کرد و در ادامه با کماندار اهل هنگ‌کنگ رقابت کرد که با برتری ۷ بر ۶ راهی یک هشتم شد. وی در این مرحله مقابل کماندار ازبکستان ۶ بر ۴ پیروز شد و به یک چهارم راه یافت.

مهتا عبدالهی دور اول استراحت داشت و در یک شانزدهم با نماینده کویت دیدار کرد که به برتری ۶ بر صفر دست یافت. وی در یک هشتم مقابل کمانداری از تایلند ۶ بر ۲ شکست خورد و حذف شد.

سهمیه المپیک به ۲ نفر برتر فینال اختصاص پیدا می‌کند.

پایان پیام/