تیموریان: استقلال قهرمان شود کسی نمی‌گوید زیبا بازی نمی‌کرد

اگر تیمی قهرمان شود دیگر کسی درباره سبک بازی‌اش چیزی نمی‌گوید چون قهرمان شده است. استقلال هم همینطور است. اگر قهرمان شود کسی نمی‌گوید زیبا بازی می‌کرد یا نمی‌کرد چون به هدف بزرگی رسیده و آن جام قهرمانی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مطمئناً اگر استقلال با همین روش قهرمان شود هرگز انتقادی نمی‌کنند و کسی نمی‌گوید استقلال بااحتیاط بازی می‌کرد. خیلی تیم‌ها در دنیا با همین روش قهرمان شده‌اند و من ایرادی به آن وارد نمی‌دانم. به هر حال هر مربی تفکری دارد و آقای فکری هم براساس آنچه در ذهن خودش هست تیم را ارنج می‌کند و از بازیکنان بازی می‌گیرد. البته در بازی آخر استقلال دیدیم که تیم در دقایقی سوار بر بازی بود و فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذاشت. اگر در بازی‌های آینده هم همینطور باشند و دو فاکتور را کنار هم داشته باشند خیلی بهتر می‌شود اما اینطور که پیدا است کادرفنی استقلال برای هفته‌های آغازین بنای کار را روی کسب امتیاز گذاشته و به خواسته‌اش هم رسیده است.

وی افزود: به اعتقاد من بازیکنان استقلال نباید در فضای مجازی برای حریف کری بخوانند. مربیان استقلال مسائلی را می‌بینند که از بازیکنان می‌خواهند در فضای مجازی کری نخوانند و حضور خود را محدود کنند. به نظرم اقدام درستی است؛ چون باعث ایجاد آرامش در تیم می‌شود. من شخصاً مخالف فعالیت در فضای مجازی نیستم اما بسیار محدود و با هدف. از بازیکنان استقلال می‌خواهم حرف‌شان را در زمین بازی بزنند. دربی نزدیک است و تیم نیاز به آرامش دارد. مطمئناً اگر این آرامش حفظ شود تیم نتیجه خوبی در بازی مهم هفته بعد می‌گیرد. بازیکنان هرچه حرف دارند در دربی بزنند و از فضای مجازی دوری کنند.

انتهای پیام/