تیموریان : به نظرم ۶ امتیاز اختلاف ضمانت خوبی برای قهرمانی است

 امیدوارم استقلال با پتانسیل خوبی که دارد، جام را به هوادارانش تقدیم کند. در خصوص بردهای اقتصادی، من فکر میکنم فوتبال روز دنیا الان به امتیاز توجه بیشتری دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آندرانیک تیموریان پیشکسوت فوتبال گفت: با آمدن آقای آجورلو باشگاه به ثبات خاصی رسیده و بازیکنانی که آقای مجیدی می‌خواستند در اختیارشان قرار گرفت. به نظرم ۶ امتیاز اختلاف ضمانت خوبی برای قهرمانی است؛ اما نباید به این ۶ امتیاز بسنده کرد. با آقای مظلومی این را تجربه کردیم که با وجود اختلاف ۶ امتیازی به دلیل اتفاقاتی مثل مصدومیت‌های متعدد، نتوانستیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

وی افزود: امیدوارم استقلال با پتانسیل خوبی که دارد، جام را به هوادارانش تقدیم کند. در خصوص بردهای اقتصادی، من فکر میکنم فوتبال روز دنیا الان به امتیاز توجه بیشتری دارد؛ باید دید استراتژی و اهداف کادرفنی و مدیریت چیست و بر این اساس باید به سمت آن هدف قدم برداشته شود. احساس میکنم در نیم فصل اول کادرفنی دچار دودستگی در ترکیب اصلی شده بودند و ترکیب مد نظر خود را پیدا نکردند، اما هرچه جلوتر رفتیم اوضاع بهتر شد و در نیم فصل دوم وضعیت تیم خیلی بهتر شده است.

تیموریان در پایان گفت:تمام بازی های آخر لیگ به نحوی جذابیت خاص خود را دارند؛ برخی تیم ها برای قهرمانی و برخی تیم ها برای بقا می‌جنگند و این باعث می‌شود که امتیازگیری در هفته‌های پایانی بسیار سخت شود.

بیشتر بخوانید:
تیموریان: باید قبول کنیم که استقلال شایسته قهرمانی است
آندو تیموریان: چرا از اسکوچیچ انتقاد می کنند؟
آندو تیموریان: اختلافات تمرکز تیم ملی را برهم می‌زند

انتهای پیام /