تیموریان: صحبتم را پس از دربی تصحیح می‌کنم

من حتما در هنگام انجام وظیفه تعلق خاطرم را کنار می‌گذارم. این چیزی است که احتمالا هواداران تیم ملی قبلا هم از آندو دیده‌اند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من باید مسئولیت صحبت‌هایی را که در پایان دربی به زبان آوردم، قبول کنم. فکر می‌کنم به عنوان فردی که تازه کار مربیگری را شروع کرده، در این زمینه کمی بی‌تجربگی کردم و آن چیزی که به هر حال به خاطر سال‌ها بازی در استقلال و گرایش به این تیم در من بود، به شخصیت حقوقی‌ام غلبه کرد. اتفاقا بلافاصله بعد از این صحبت احساس کردم که اظهاراتم ممکن است واکنش‌برانگیز شود، ولی در جو بعد از دربی فرصتی برای این نبود که بخواهم این صحبت‌‌ها را تصحیح کنم.

وی افزود: من حتما در هنگام انجام وظیفه تعلق خاطرم را کنار می‌گذارم. این چیزی است که احتمالا هواداران تیم ملی قبلا هم از آندو دیده‌اند. آندویی که سال‌ها بازی کرده و به جو و شرایط تیم ملی آشنا است و هرگز وارد دسته‌بندی‌ها و مسائلی از این دست نشده و احترام همه هواداران فوتبال را نیز داشته است. پس اگر به عنوان یک مربی جوان، صحبتم را تصحیح می‌کنم، انتظار دارم این پیشینه من هم در انتقادها مورد نظر قرار بگیرد و این داستان در همین‌جا به پایان برسد.

انتهای پیام /