سرمربی تیم ملی کوراش بانوان: امیدوارم باقری مدال بگیرد و دست خالی برنگردیم

سرمربی تیم ملی کوراش بانوان گفت: وقتی همه برای طلا می جنگند جایی برای ریسک نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، مهری مهرپور سرمربی کوراش بانوان پس از بدون مدال ماندن سه بانوی کوراش کار ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: عملکرد کوراش کاران بانوان از رقابتهای هند خیلی بهتر بود ولی در این بازیها بیش از 30 کشور آمده‌اند و همه برای طلا می جنگند، به همین دلیل جای ریسک نیست.
وی افزود: بچه های ما امروز بد کار نکردند و تا یک هشتم پیش آمدند اما متاسفانه تجربه زیاد بین‌المللی ندارند و در مواقع حساس مغلوب کم‌تجربه‌گی‌شان می شوند. البته عوامل داوری و میزبانی هم بی تاثیر نبود.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: اردوهای منظمی را پشت سر گذاشتیم و شرایط برای موفقیت و مدال آوری بانوان مهیا بود. تمرینات و بدنسازی خوبی داشتیم. استایل بچه های ما از حریفان خیلی بهتر است ولی چون دو رقابت همزمان بانوان داشتیم نتوانستم هر دو را کوچ کنم و در مسابقه کولیوند وی از حریف میزبان پیش افتاده بود ولی امتیاز مساوی پایانی حریف، اجازه جبران به نماینده ما نداد.
وی در پایان گفت: اگر چه قرعه بچه ها خوب نبود ولی چیزی کم نگذاشتند و باخت آنها بخاطر مسائل روانی بود تا فنی و ما به امید مدال آمده بودیم. فردا در وزن منهای 78 زهرا باقری را داریم که برنز داخل سالن را دارد و به رغم اینکه حریفان خوبی دارد ولی امیدواریم بر روی سکو برود و دست خالی بر نگردیم و روز ،روز او باشد تا مزد زحماتمان را دریافت کرده باشیم.