ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها توسط جود بلینگام

 جود بلینگام، هافبک جوان و انگلیسی رئال مادرید، درخشش خیره‌کننده‌ای در دو ال‌کلاسیکوی این فصل لالیگا مقابل بارسلونا داشته است تا نام خود را در تاریخ این نبرد حماسی به ثبت برساند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، بارسلونا دو بار از رئال مادرید پیش افتاد، اما هر بار رئالیها با گلزنی وینیسیوس جونیور و لوکاس وازکز به بازی برگشت. در نهایت، بلینگام در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه بازی با یک ضربه دقیق و محکم از زاویه بسته، گل پیروزی‌بخش لوس بلانکوس را به ثمر رساند تا رئال مادرید را به یک پیروزی ارزشمند برساند.

  • رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

آمار و رکوردهای جود بلینگام در ال‌کلاسیکوها

  • اولین بازیکن با گل‌های پیروزی‌بخش در وقت‌های اضافه ال‌کلاسیکو در یک فصل لالیگا:

بلینگام با به ثمر رساندن دو گل در وقت‌های اضافه دو ال‌کلاسیکوی این فصل لالیگا، به عنوان اولین بازیکنی در تاریخ این مسابقات تبدیل شد که چنین دستاوردی را به نام خود در یک فصل ثبت می‌کند.

  • سومین بازیکن رئال مادرید در قرن 21 با گلزنی در خانه و خارج از خانه در یک فصل از ال‌کلاسیکو:

بلینگام با گلزنی در هر دو ال‌کلاسیکوی این فصل، به جمع سه بازیکن رئال مادرید در قرن بیست‌ویکم پیوست که موفق به انجام این کار شده‌اند. پیش از جود بلینگام، رود فن نیستلروی در فصل 07-2006 و کریستیانو رونالدو در فصل 15-2014 موفق شده بودند که در یک فصل لالیگا در داخل و خارج از خانه در ال‌کلاسیکو گلزنی کنند.

سه بازیکن رئال مادرید در قرن 21 که در داخل و خارج از خانه در یک فصل از لالیگا در ال‌کلاسیکوها گلزنی کرده‌اند.
انتهای پیام/