جاماندگان بزرگ جام جهانی / از نیجریه و مصر تا کلمبیا و سوئد

رقابت های انتخابی جام جهانی شب گذشته و بامداد امروز با انجام چند دیدار در سراسر جهان پیگیری شد تا تکلیف بسیاری از سهمیه های جام جهانی مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت های انتخابی جام جهانی شب گذشته و بامداد امروز در سراسر جهان دنبال شد تا تکلیف تعداد زیادی ا سهمه های باقی مانده جام جهانی 2022 قطر مشخص شود ، در قاره آفریقا پس از انجام دیدار های برگشت تیم های فوتبال غنا ، سنگال ، تونس ، کامروش و مراکش به جام جهانی رسیدند تا شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال مصر ، نیجریه ای ها و الجزایری ها نتوانند به جام جهانی برسند و غایب بزرگ جام از قاره آفریقا لقب بگیرند.

در آمریکای جنوبی هم با انجام دیدار هفته پایانی تکلیف تیم راه یافته به دیدار پلی آف مشخص شد و پرو توانست به عنوان تیم پنجم آمریکای جنوبی به این مرحله راه یابد ، پیش از این تیم های فوتبال برزیل ، آرژانتین ، اروگوئه و اکوادور بلیت قطر را کسب کرده بودند. تیم های ملی فوتبال کلمبیا ، شیلی و پاراگوئه هم نتوانستند به جام جهانی برسند تا غایب بزرگ این جام در منطقه آمریکای جنوبی باشند.

تیم ملی فوتبال سوئد هم شب گذشته دیدار مهمی را برابر لهستان واگذار کرد تا یکی از جاماندگان مهم جام جهانی از قاره اروپا باشد.

انتهای پیام/