جام جهانی بسکتبال|انتقاد ملی پوش از آخر بازی مقابل ساحل عاج

ستاره تیم ملی بسکتبال نسبت به رفتار برخی اعضای تیم ملی در آخر بازی با ساحل عاج انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  تیم ملی بسکتبال در دومین بازی خود در جام جهانی امروز مقابل ساحل عاج 71 بر 69 نتیجه را واگذار کرد.

در اواخر مسابقه و در حالی ایران پیش بود، اعتراض به یک خطا از سوی محمد امینی و سرمربی تیم ملی باعث شد که داور علاوه بر خطای معمولی خطای فنی نیز به ضرر ایران اعلام کند و حریف صاحب سه پرتاب شود که در نهایت با پرتاب های پنالتی ساحل عاج برنده بازی شد.

این اتفاق انتقاد ارسلان کاظمی را هم در میکسدزون به همراه داشت. کاظمی در این خصوص گفت: داورانی که در جام جهانی حضور دارند سالها است در مسابقات مختلف سوت زده اند. ما می‌توانستیم در اواخر بازی منطقی تر رفتار کنیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

یخچالی: در مسابقاتی مثل جام‌جهانی یک اشتباه کوچک باعث باخت می‌شود

بهنام یخچالی که بهترین بازیکن کشورمان بود، اظهار داشت: به ساحل عاج تبریک می‌گویم، در ثانیه های آخر بهتر بازی کردند. برخلاف بازی با برزیل امروز خیلی خوب از ابتدا تا انتها بازی کردیم، اما در این سطح از مسابقات یک اشتباه کوچک باعث باخت می‌شود.

وی ادامه داد: در 13 ثانیه آخر تصمیمات خوبی به خصوص ما بازیکنان نگرفتیم، اما همین که پس از آن شکست توانستیم مقابل ساحل عاج بجنگیم خوب بود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پایان پیام/