جام جهانی ۲۰۲۲ /شکایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران از بی‌بی‌سی

بی‌بی‌سی شکایت رسمی ایران را به دلیل اظهارنظر یورگن کلینزمن در این شبکه دریافت کرده است.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، فدراسیون فوتبال ایران در پی اظهار نظر یورگن کلینزمن در شبکه بی بی سی، شکایت رسمی خود را از این شبکه ارائه کرد.

به نقل از اکسپرس، بی بی سی در پی اظهارات یورگن کلینزمن درباره پوشش خبری جام جهانی در قطر، شکایت رسمی از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده است. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از این در شبکه‌های اجتماعی این کارشناس را مورد انتقاد قرار داده بود.

کلینزمن، مهاجم سابق آلمان و تاتنهام مدعی شده بود: کارلوس کی روش واقعاً به خوبی با تیم ملی و فرهنگ ایران سازگار است، او درست قبل از جام جهانی با ایران به میدان آمد؛ جایی که قبلا مدت زیادی با این تیم کار کرده بود. این تصادفی نیست، این بخشی از فرهنگ آنهاست.

اما کی روش دستیار سرمربی سابق منچستریونایتد پیامی تند برای کلینزمن در اینستاگرام خود نوشت و اظهارات این بازیکن ۵۸ ساله را “ننگ فوتبال” خواند؛ و فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه‌ای طولانی به فیفا نظر خود را اعلام کرده است. آن‌ها از کلینزمن خواسته‌اند تا از سمت خود به عنوان یکی از اعضای گروه مطالعات فنی فیفا استعفا دهد و پس از انجام این کار، او را به کمپ تمرینی تیم در دوحه دعوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جام جهانی ۲۰۲۲/ اعلام ترکیب مراکش مقابل بلژیک
جام جهانی۲۰۲۲/ اعلام ترکیب بلژیک مقابل مراکش
احتمال اخراج آمریکا از جام جهانی توسط فیفا +سند

انتهای پیام/