جام جهانی 2022؛نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ولز – آمریکا+فیلم

تیم های ملی فوتبال ولز و آمریکا در دومین بازی از گروه دوم رقابت های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، جام جهانی فوتبال در گروه دوم با بازی تیم های فوتبال ولز و آمریکا از ساعت 22:30 دقیقه دنبال شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال آمریکا :

مت ترنر، ‌ سرجینیو دست، واکرز زیمرمن، تایلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، تیموتی وه‌آ و جاش سرجنت

ترکیب تیم ملی فوتبال ولز :

هنسی، ‌ مفام، ‌ رودون، بن‌دیویس، ‌ رابرتز، ‌ نکو ویلیامز، ‌ جوردن آمپادو، ‌ آرون رمزی، ‌ دنیل جیمز، ‌ هری ویلسون و گرت بیل

دو تیم در نیمه اول بازی درگیرانه ای داشتند اما این آمریکا بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زیادی روی دروازه تیم فوتبال ولز داشت .

آمریکایی ها در بیشتر دقایق بازی در نیمه اول اجازه بازی سازی به تیم ولز ندادند و با ÷رس سنگین از زمین حریف بازی را در اختیار گرفتند.

کریستین پولیشیج در دقیقه 36 موفق شد وی یک پاس زیبا تیموتی وهآ را با دروازه بان ولز تک به تک کند و این بازیکن موفق شد تنها گل نیمه اول را برای تیم فوتبال آمریکا به ثمر برساند.

در نیمه دوم این بازی تیم فوتبال ولز بر خلاف نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفت و تیم آمریکا به دفاع فرو رفت اما مقاومت آمریکا تا دقیقه 82 ادامه یافت اما گرت بیل در این مسابقه موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ایلات متحده را باز کرد و بازی در نهایت با حساب 1 بر 1 به اتمام رسید.

انتهای پیام/