جام جهانی 2022؛ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال انگلیس – سنگال +ویدیو

تیم های فوتبال انگلیس و سنگال برای حضور در جمع 8 تیم پایانی جام جهانی قطر  روبروی هم صف آرایی کردند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛تیم های ملی انگلیس و سنگال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به میدان رفتند.

ترکیب تیم ملی انگلیس

پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جان استونز، هری مگوایر، جوردن هندرسون، هری کین، بوکایو ساکا، فیل فودن و جود بلینگهام

ترکیب تیم ملی سنگال

ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، بولایه دیا، عبدو دیالو، ‌ اسماعیل یاکوبز، اسماعیالا سار، یوسف سابالی، نمپالیس مندی، پاسه سیسه، کرپین دیاتا و ایلیمان اندیایه

این دیدار با سوت داور آغاز شد

تیم فوتبال انگلیس در دقایق ابتدایی بازی را در اختیار داشت امکا دفاع منسجم و پر تعداد تیم سنگال اجازه هنرنمایی به تیم فوتبال انگلیس نداد.

تیم فوتبال سنگال در چند مورد روی ضد حملات دروازه انگلیس را با خطر مواجه کرد و در یک مورد توپ با دست مدافع انگلیس برخورد کرد و داور اعلام پنالتی نکرد تا با اعتراض سنگالی ها همراه شود.

بازی در نیمه اول تا حدودی محکم و پر برخورد بود .

تیم فوتبال انگلیس روی پاس زیبای هری کین و بعد از آن بلینگام جوردن هندرسون را در موقعیت گلزنی قرار دادند تا با یک بغل پا انگلیس به گل اول برسد.

این گل در دقیقه 38 به ثمر رسید و پس از آن انگلیس حملات زیادی روی دروازه سنگال داشت .

داور 2 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفت و در ثانیه های پایانی دیدار تیم فوتبال انگلیس روی یک ضد حمله سریع توسط هری کین به گل دوم رسید و بازی 2 بر صفر شد و باز هم بلینگام پاس گل داد.

بازی در نیمه اول با حساب 2 بر صفر پایان یافت.

نیمه دوم باز هم با برتری تیم ملی فوتبال انگلیس همراه بود و در ادامه این تیم روی ضربه زیبای باکایو ساکا در دقیقه 58 به گل سوم دست یافت.

این دیدار در نهایت با حساب 3 بر صفر به سود انگلیس خاتمه یافت تا در مرحله  یک چهارم نهایی تیم های فوتبال فرانسه و انگلیس به دیدار هم بروند.

انتهای پیام/