جام جهانی 2022؛ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال آرژانتین – هلند + ویدیو

در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال تیم های هلند و آرژانتین با هم روبرو شدند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ تیم‌های ملی آرژانتین و هلند امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم ملی آرژانتین

املیانو مارتینس (دروازه‌بان)، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، ناهیل مولینا، لیساندرو مارتینس، مارکوس آکونیا، الکسیس مک‌آلیستر، انسو فرناندس، رودریگو دی‌پائول، خولین آلوارس و لیونل مسی

ترکیب تیم ملی هلند

آندریاس نوپرت (دروازه‌بان)، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، یورین تیمبر، مارتین د رون، فرانکی دی‌یونگ، دنزل دامفرایز، دالی بلیند، کودی گاکپو، استیون برخواین و ممفیس دیپای

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹: متئو لاهوز بازی را برای لحظاتی متوقف کرد و تذکری جدی به آنخل دی‌ماریا که روی نیمکت آلبی سلسته نشسته است، داد.

دقیقه ۲۱: لیونل مسی در سمت چپ محوطه جریمه هلند صاحب توپ شد اما شلیک او با اختلاف از بالای دروازه نوپرت بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: پاس کوتاه مک آلیستر در پشت محوطه جریمه هلند برای دی‌پائول منجر به شوت این بازیکن شد اما ضربه کم قدرت این بازیکن در اختیار نوپرت قرار گرفت.

دقیقه 35: حرکت انفجاری مسی از میانه‌های زمین و پاس عمقی فوق ستاره آلبی سلسته به مولینا رسید و او هم در موقعیتی تک به تک توانست دروازه نوپرت را باز کند.

دقیقه ۳۹: لیونل مسی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک چرخش اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او را نوپرت به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۶۲: آرژانتین صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه شد و ضربه پای چپ لیونل مسی با اختلافی ناچیز از بالای دروازه نوپرت بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: نفوذ مارکوس آکونیا از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه منجر به خطای بازیکن هلند روی این بازیکن شد و لاهوز سریعا نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 73: لئو مسی، فوق ستاره آرژانتین پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست به زیبایی و با فریب نوپرت توپ را به گوشه چپ دروازه‌بان بفرستد و دومین گل آلبی سلسته را در این بازی به ثمر برساند.

دقیقه 83:ارسال بلند استیون برگویس از سمت راست روی سر وگورست فرود آمد و ضربه سر دقیق این بازیکن وارد دروازه مارتینز شد تا اولین شلیک هلندی‌ها در چارچوب دروازه امیلیانو منجر به گل شود.

دیدار تا این لحظه 2 بر 1 به سود آرژانتین دنبال می شود .

داور 10 دقیقه وقت اضافه برای این بازی لحاظ کرد.

ووت ورگوست موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی پاسی را دریافت کند و گل تساوی را به ثمر برساند.

این دیدار به وقت اضافه رفت.

تیم فوتبال آرژانتین در ضربات پنالتی موفق شد 4 بر 3 از سد هلند عبور کند.

انتهای پیام/