جام جهانی 2022؛ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اسپانیا – ژاپن

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ژاپن از گروه E جام جهانی قطر امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه ؛ تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ژاپن از گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم ملی اسپانیا

سیمون | رودری، تورس، آزپیلیکوئتا، بالده | گاوی، بوسکتس، پدری | ویلیامز، موراتا، اولمو

ترکیب تیم ملی ژاپن

گوندا | ایتاکورا، یوشیدا، تانیگوچی، ناگاتومو | تاناکا، موریتا | ایتو، کامادا، کوبو | مائدا

لحظات حساس
دقیقه ۸: اشتباه بوسکتس در خط دفاعی اسپانیا توپ را در اختیار ژاپنی‌ها قرار داد و بازیکن ژاپن توپ را به سمت راست برد اما ضربه ایتو در داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه سیمون برخورد کرد.
دقیقه ۹: ارسال بلند اولمو از سمت چپ روی سر موراتا فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن در اختیار سنگربان ژاپن قرار گرفت.
دقیقه ۲۲: پاس عمقی گاوی به موراتا رسید و او نیز بی‌درنگ دروازه ژاپن را هدف قرار داد اما گوندا در دو ضرب توپ را مهار کرد.
دقیقه ۲۶: باز هم اشتباه بوسکتس در قلب خط دفاع هنگام پاس دادن می‌رفت که دروازه لاروخا را تهدید کند که توپ از پای بازیکن ژاپن جدا شد
دقیقه ۳۳: حرکت خطرناک سیمون در نگه داشتن توپ درون دروازه اسپانیا می‌رفت که منجر به گل اول ژاپنی‌ها شود اما در لحظه آخر سیمون توپ را دور کرد.

دقیقه 48: بالاخره پاسکاری‌های متعدد بازیکنان اسپانیا در خط دفاعی کار دست این تیم داد و اشتباه بالده باعث شد توپ به ریتسو دوآن برسد و او هم با شلیکی زیبا توانست سیمون را تسلیم کند.

دقیقه 52: لاروخا اسیر ضد حمله ژاپنی‌ها شد و ریتسو دوآن، تعویض طلایی سرمربی ژاپن توانست با نفوذ از سمت راست توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کند و در حالی که توپ در حال اوت شدن بود، بازیکن ژاپن با یک پاس رو به بیرون توانست تاناکا را صاحب توپ کند و او هم برای دومین بار دروازه سیمون را باز کرد.

دقیقه 70: ژاپنی‌ها که کاملا عقب نشینی کرده‌اند با یک ضد حمله تند و تیز به دروازه اسپانیا رسیدند اما ضربه آسانو به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: تیکی تاکای زیبای بازیکنان اسپانیا و پاس عالی تورس به عمق دفاع ژاپن به اولمو رسید اما سنگربان ژاپن توانست توپ را مهار کند.
دقیقه ۶+۹۰: دنی اولمو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با حساب 2 بر 1 به سود تیم ملی فوتبال ژاپن خاتمه یافت.

انتهای پیام/