جام جهانی 2022؛ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال صربستان – سوئیس

    تیم های فوتبال صربستان و سوئیس در دور سوم از رقابت های مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.

    به گزارش شبکه ورزشی لحظه ؛ تیم ملی فوتبال صربستان در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در سومین دیدار به مصاف تیم فوتبال سوئیس رفت.

    تیم ملی سوئیس:

    گرگور کوبل، مانوئل آکانجی، فابیان شار، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ژردان شکیری، روبن وارگاس، جبرئیل سو، و بریل امبولو

    سرمربی: مورات یاکین

    تیم ملی صربستان:

    وانیا میلینکوویچ‌ساویچ، استراینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، نیکولا میلنکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کاستیچ، آندریا ژیوکوویچ، دوشان تادیچ، سرگی میلینکوویچ‌ساویچ، الکساندر میتروویچ و دوشان ولاهوویچ

    سرمربی: دراگان استویکوویچ

    دقایق حساس:

    دقیقه ۱: اولین توپی که بازیکنان سوئیس بدست آوردند را توانستند درون محوطه جریمه به امبولو برسانند اما ساویچ توپ را مهار کرد و توپ برگشتی را هم توانست مجددا مهار کند.

    دقیقه ۵: کرنر ارسالی بازیکنان صربستان روی سر میلنکوویچ فرود آمد اما ضربه سر چکشی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

    دقیقه ۱۰: ژیووکویچ با نفوذ از سمت راست توپ را جلو برد و پس از اینکه به عرض حرکت کرد شوت خود را با پای چپ راهی دروازه سوئیس کرد اما توپ او به تیرک دروازه اصابت کرد.

    دقیقه 20: ریکاردو رودریگز از سمت چپ نفوذ کرد و پس از ورود به محوطه جریمه پاس عرضی ارسال کرد و بازیکنان صربستان در دور کردن توپ دچار مشکل شدند و توپ به سو رسید و او هم توپ را به راست برد و شکیری با یک شلیک محکم دروازه ساویچ را گشود.

    دقیقه 27: توپ ربایی تادیچ در میانه میدان جواب داد و او از سمت چپ محوطه جریمه توپ را برای میتروویچ ارسال کرد و مهاجم فولهام به زیبایی هر چه تمام‌تر با ضربه سر دروازه سوئیس را گشود.

    دقیقه ۳۰: ارسال بلند و عمقی رودریگز از سمت چپ به سمت مخالف به شکیری رسید و او هم در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه‌اش با اختلافی کم به بیرون رفت.

    دقیقه35: باز هم توپ ربایی تادیچ در میانه میدان منجر به حمله صرب‌ها شد و پاس عمقی کاپیتان صربستان به ولاهوویچ رسید و او هم با ضربه پای چپ دقیق خودش دروازه کوبل را باز کرد.

    دقیقه ۳۷: رودریگز، مدافع چپ سوئیس به داخل محوطه جریمه صرب‌ها نفوذ کرد و پاس رو به بیرون این بازیکن به وارگاس رسید و شلیک سهمگین او را پاولوویچ بلاک کرد.

    دقیقه 48:حرکت تیمی و ترکیبی سوئیسی‌ها منجر به پاس عمقی شکیری برای وارگاس شد و او هم با پاس پشت پا توپ را به فرولر رساند تا او با ضربه دقیق خودش سومین گل سوئیس را به ثمر برساند.

    دقیقه ۵۷: بازیکنان سوئیس صاحب یک‌ضربه ایستگاهی شدند و به صورت کوتاه توپ را به آکانجی سپردند اما ارسال او و ضربه‌های وارگاس و امبولو به گل تبدیل نشد.

    دقیقه ۶۰: ارسال یوویچ از سمت راست به تادیچ رسید اما شلیک او با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت.

    دقیقه ۶۳: ارسال خطرناک و زمینی کاستیچ به داخل محوطه جریمه را کوبل پیش از رسیدن میتروویچ مهار کرد.

    دقیقه ۸۲: سوئیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و‌ضربه زیبای آکانجی با اختلافی ناچیز از کنار دروازه بیرون رفت.

    دقیقه ۹۰: پاس فرناندز از میانه زمین به سمت چپ به فاسناشت رسید اما ضربه او را ساویچ در موقعیتی تک به تک دور کرد.

    دقیقه ۲+۹۰: ارسال بازیکنان صربستان از سمت راست روی سر یوویچ فرود آمد اما ًضربه سر او با اختلاف بیرون رفت.

    دقیقه ۱۰+۹۰: ضربه نمانیا رادونیچ در گوشه راست محوطه جریمه با اختلافی کم بیرون رفت.

    این بازی در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود تیم ملی فوتبال سوئیس خاتمه یافت و این تیم به دور بعد رقابت های جام جهانی 2022 قطر راه یافت.

    انتهای پیام/