جام جهانی 2022؛ نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال آرژانتین – استرالیا

تیم های فوتبال آرژانتین و استرالیا از رقابت های جام جهانی درمرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظهدر دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر تیم های فوتبال آرژانتین و استرالیا با هم روبرو شدند.

ورزشگاه: استادیوم احمد بن علی – ساعت 22:30 به وقت ایران

داور: سیمون مارسینیاک / کمک داور اول: پاول سوکولینیکی / کمک داور دوم: توماس لیسکیچ

ترکیب تیم فوتبال آرژانتین:

مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، آکنیا؛ دی پائول، فرناندز، مک آلیستر، آلوارز، مسی، پاپو گومز

ترکیب تیم فوتبال استرالیا:

رایان؛ دگنک، سوتار، روولز، بهیچ؛ لکی، موی، ایروین، باکوس؛ دوک، مک گری

دقایق حساس بازی :
دقیقه ۱۸: نفوذ خوب عزیز بهیچ از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه می‌رفت که خطرساز شود اما دی پائول از راه رسید و به خوبی او را به بیرون از زمین هدایت کرد.

دقیقه ۲۸: ارسال کرنر از سمت بازیکنان استرالیا با ضربه سر ایروینه همراه شد اما ضربه این بازیکن را مدافعان آرژانتین دور کردند.

دقیقه 30: پس از گذشت بیش از ۳۰ دقیقه که آرژانتینی‌ها هیچ موقعیت گلی نداشتند، سرانجام لیونل مسی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه بی‌نقص او با پای چپ به گوشه دروازه رایان رفت و گل اول آلب سلسته به ثمر رسید.

این بازی در نیمه اول با حساب 1 بر صفر به سود یاران لیونل مسی خاتمه یافت.

دقیقه ۵۰: همکاری عالی بازیکنان آرژانتین در سمت راست و پاس آن‌ها به داخل محوطه جریمه به مسی رسید اما شوت او در شرایطی نامتعادل در اختیار رایان قرار گرفت.

دقیقه ۵۲: پاس رو به عقب اوتامندی ضرب کافی را نداشت اما در لحظه آخر مارتینز به توپ رسید و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

دقیقه 57: اشتباه مرگبار متئو رایان، سنگربان استرالیا کار دست این تیم داد و آلوارز با حضور به موقع و توپ ربایی توانست به راحتی دروازه استرالیا را باز کند.

دقیقه ۶۴: مسی از میانه میدان حرکت انفرادی خود را شروع کرد و پس از عبور از سد چند بازیکن در گام آخر اسیر تکل مدافع استرالیا شد.

دقیقه ۶۵: مسی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شلیک او با اختلاف از بالای دروازه رایان بیرون رفت.

دقیقه 77: ارسال بلند بهیچ از سمت چپ را رومرو دور کرد اما توپ پشت محوطه جریمه به گودوین رسید و شلیک سنگین او پس از برخورد به فرناندز وارد دروازه مارتینز شد.

دقیقه ۸۱: عزیز بهیچ با نفوذ از سمت چپ به داخل محوطه جریمه حرکت کرد و با حرکت انفرادی زیبای خود چند بازیکن آرژانتین را محو کرد اما در لحظه آخر لیساندرو مارتینز با یک تکل مانع گلزنی بهیچ شد.

دقیقه ۸۸: مسی با نبوغ بالای خود از میانه میدان به عمق دفاع استرالیا زد و چند بازیکن را محو کرد و پاس زیبایی برای مارتینز ارسال کرد اما ضربه لائوتارو ناامید کننده بود.

دقیقه ۲+۹۰: لیونل مسی از پشت محوطه جریمه باز هم پاس زیبایی برای لائوتارو مهیا کرد اما ضربه این بازیکن را رایان دور کرد.

دقیقه ۳+۹۰: لیونل مسی از سمت راست محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی با پای چپ کرد که شوت این بازیکن به بیرون رفت .

دقیقه ۵+۹۰: لائوتارو مارتینز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او را رایان به زیبایی با پا مهار کرد.

این دیدار در نهایت با حساب 2 بر 1به سود تیم ملی فوتبال آرژانتین خاتمه یافت و این تیم به همراه هلند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/