جام جهانی 2022/هشدار سرمربی خروس ها به شاگردانش پیش از دیدار مرکش

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره توانایی تیم ملی مراکش در استفاده از فرصت‌ها، به بازیکنانش هشدار داد.

 به گزارش شبکه ورزشی لحظه،  تیم‌های فرانسه و مراکش فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «البیت» به مصاف هم می‌روند تا دومین فینالیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشخص کنند.

سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا مقابل مراکش گفت: ما می‌دانیم در تاریخ چه گذشته است اما بازی فردا، یک مسابقه فوتبال خواهد بود و مسابقه فوتبال هم باقی خواهد ماند.

«دیدیه دشان» درباره مواجهه به تاکتیک‌های تیم مراکش نیز گفت: ما باید خود را با شیوه بازی حریف تطبیق دهیم، تلاش کنیم مالکیت توپ را داشته باشیم و اشتباهی مرتکب نشویم. مراکش بر ضدحملات و انتقال سریع بازی متمرکز است. سرمربی مراکش به دستاوردهای بزرگی رسیده و ثابت کرده مربی بسیار خوبی است. مراکش هواداران زیادی دارد و حال و هوای استادیوم بسیار پرهیاهو خواهد بود.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی گفت: ما در بازی گذشته با مشکلاتی روبرو شدیم و در نظر داریم بر این مشکلات غلبه کنیم. ما روحیه تیمی خوبی داریم و فضای خوبی در کمپ ما وجود دارد که این به ما کمک می‌کند تا به موفقیت برسیم.

او درباره ستاره تیمش نیز گفت: گریزمن تورنمنت بسیار عالی را پشت‌‌سر می‌گذارد و او باید به همین نمایش خوب خود ادامه دهد.  گزیرمن در بالاترین سطح خود در ۱۰ سال اخیر قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل بازی‌های نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
خبر خوب برای مسی قبل از نیمه نهایی جام جهانی+عکس
کار راحت ایران و رقبا برای صعود به جام جهانی۲۰۲۶/ سهمیه آسیا دو برابر…

انتهای پیام/