جام جهانی2022/نتیجه بازی کرواسی – برزیل/ صعود کرواسی و وداع برزیل با جام جهانی + ویدیو

کرواسی و برزیل در چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که بازی در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در به وقت های هر دو تیم توانستند یک گل را به ثمر برسانند و در نهایت بازی به ضربات پنالتی رسید و در نهایت کرواسی پیروز میدان شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در طول وقت های اضافه، در پایان نیمه اول نیمار موفق به گلزنی شد اما خوشحالی سلسائو زیاد ادامه نداشت زیرا در نیمه دوم وقت های اضافه، پتکوویچ بازی را به تساوی کشاند. تیم ملی کرواسی با پیروزی 4-2 در ضربات پنالتی با درخشش مجدد لیواکوویچ و کمک تیر دروازه، به نیمه نهایی صعود کرد تا برزیل، مدعی قهرمانی به خانه بازگردد.

سرمربی: تیته

 اخطار: 

دنیلو (۲۵) از برزیل

مارسلو بروزوویچ (۳۱) از کرواسی

کاسمیرو (۶۸) از برزیل

مارکینیوش (۷۷) از برزیل

برونو پتکوویچ (۱۱۸) از کرواسی

شرح گل:

کرواسی ۰ – برزیل ۱، دقیقه ۱+۱۰۵: فوق ستاره زرد پوشان فوق ستاره زرد پوشان بالاخره اثر خود را در بازی گذاشت. نیمار از میانه‌های زمین با دپ بار یک و دو و گرفتن آخرین پاس از پاکوئتا به درون محوطه رفت و با جا گذاشتن لیواکوویچ بعد از ۱۰ سیو او را تسلیم کرد.

کرواسی ۱ – برزیل ۱، دقیقه ۱۱۶: لوکا مودریچ از جناح چپ بازیکن تعویضی اورسیچ را راه انداخت. اورسیچ با نفوذ از جناح چپ توپ را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد. پتکوویچ در انتظار توپ بود و آن را با پای چپ به سمت دروازه شلیک کرد ولی در مسیر توپ با برخورد به تیاگو سیلوا تغییر مسیر داد و به گوشه دروازه رفت تا آلیسون هرچه تلاش کند به توپ نرسد.

 

 

بیشتر بخوانید:

رکورد عجیب کرواسی در کشاندن بازی‌ها به وقت اضافه
جام جهانی ۲۰۲۲/ ترکیب تیم ملی کرواسی برابر برزیل
جام جهانی ۲۰۲۲/ اعلام ترکیب برزیل مقابل کرواسی

 

انتهای پیام/