جام رومن دیمیتریف| صعود شاکری و بهزادپور به فینال

    مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از امروز (جمعه) در یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است.

    به گزارش شبکه ورزشی لحظه  در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست که 6 نماینده کشورمان در آن حضور داشتند، محمدرضا شاکری در وزن 65 کیلوگرم و هومن بهزادپور در وزن 86 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

    علی مومنی و ابراهیم خواری در وزن 57 کیلوگرم، ابراهیم الهی و آرمین حبیب زاد در وزن 65 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

    نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

    در ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با توجه به حاضر نشدن الکساندروف از روسیه پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر مقابل کشتی گیری از روسیه شکست خورد. ابراهیم خواری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر اوخلوپوکوف از روسیه را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد دیگر حریف روس گذشت. وی در دور چهارم مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد. دو نماینده کشورمان با توجه به حضور حریفانشان در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفتند.

    در وزن ۶۵ کیلوگرم آرمین حبیب زاده در دور اول با ضربه فنی گولایف از روسیه را مغلوب کرد. محمدرضا شاکری دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 10 بر 5 ماکاروف از روسیه را مغلوب کرد. حبیب زاده و شاکری در دور بعد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 9 بر 1 به سود شاکری پایان یافت. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر از سد آبراهامیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

    شاکری در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف خود گذشت و راهی دیدار فینال شد.  ابراهیم الهی نیز در دور اول با نتیجه 10 بر صفر خالگایف از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 کشتی گیری از روسیه را از پیش رو برداشت. الهی در دور سوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل آوتیسیان از ارمنستان مغلوب شد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال برای کسب مدال برنز به گروه بازنده ها رفت. در این وزن با توجه به حضور شاکری در دیدار فینال، حبیب زاده به گروه بازنده ها رفت.

    در وزن 86 کیلوگرم هومن بهزاد پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر بالژینیمایف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر از سد ممدوف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بهزادپور در این مرحله کشتی گیری از روسیه را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

    بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 92 کیلوگرم روزهای 19 و 20 اسفند و مسابقات اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روزهای 20 و 21 اسفندماه برگزار می شود.

    انتهای پیام/