جام سی ام در کلکسیون سرخپوستان قرار گرفت

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با قهرمانی در رقابت های لالیگای اسپانیا سی امین جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا موفق شد در بازی پایانی بر تیم فوتبال وایادولید غلبه کند و در نهایت به قهرمانی در این رقابت ها دست یابد .

این تیم در طول دوران حیاتش 11 بار لیگ اسپانیا را فتح کرد و این اتفاق در حالی افتاد که تیم های رئال مادرید و بارسلونا تیم های پر مهره جهان در این لیگ حضور دارند.

باشگاه اتلتیکو مادرید در طول دوران تاسیس 11 بار لیگ برتر ، 10 قهرمانی در کوپا دل ری  2 قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا  3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا  1 قهرمانی جام یوفا ۳ قهرمانی در سوپر کاپ اروپا را بدست آورده که از این حیث در نوع خود جالب توجه است.

نکته بارز قهرمانی این تیم ثبات نیمکت این تیم و تاثیر گذاری دیه گو سیمئونه در این تیم بود و با حضور لوئیز سوارز که به نوعی از بارسلونا کنار گذاشته شد بوده این قهرمانی صورت دیگری گرفت و سوارز موفق شد گل پیروزی تیمش در این بازی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال وایادولید – اتلتیکو مادرید
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال رئال بتیس – اتلتیکو مادرید
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید – آلاوس

انتهای پیام/