جام ملت‌های آسیا/ امیدواری فلسطین به درخشش این ستاره

تیم ملی فوتبال فلسطین در جام ملت‌های آسیا حساب ویژه‌ای روی درخشش لژیونر ۲۵ساله‌اش باز کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ تیم ملی فوتبال فلسطین یکی از شرکت‌کنندگان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر است و در گروه سوم با تیم‌های ایران، امارات و هنگ‌کنگ همگروه است و در نخستین بازی خود یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

عدی الدباغ بازیکن برجسته فلسطینی است که با وجود تمام اتفاقاتی که در کشورش و غزه رخ می‌دهد در جام ملت‌های آسیا شرکت خواهد کرد. او ۲۵ سال دارد و در پست مهاجم بازی می‌کند. الدباغ بازی‌های ملی زیادی انجام داده و ۱۰ گل زده است.

به نوشته العربی الجدید عدی لژیونر است و در تیم شارلوای بلژیک بازی می‌کند. او فوتبالش را در تیم هلال قدس آغاز کرد و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فلسطین است. او تجربه بازی در فوتبال اروپا را دارد و اکنون امید کشورش برای درخشش در جام ملت‌های آسیاست. او از همان دوران کودکی نشان داد که استعداد بزرگی دارد. در ۱۶سالگی در لیگ فلسطین به میدان رفت و بعد از آن راهی فوتبال کویت شد و از آنجا به اروپا رفت تا در لیگ بلژیک به میدان برود. عدی در تیم اورکا بازی کرده و اکنون در شارلوا توپ می‌زند.

عدی الدباغ این فرصت را دارد که در جام ملت‌های آسیا بدرخشد و بهترین نمایش را در تیم ملی فوتبال فلسطین داشته باشد. او در دور قبل جام ملت‌های آسیا در دو دیدار برابر استرالیا و اردن به میدان رفت تا تجربه حضور در این رقابت بزرگ را داشته باشد.

انتهای پیام/